PROFIL MOTORKY

Honda XL 1000V Varadero (1999)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Chary
Vloženo 3.3.2008
Aktualizováno 13.4.2020
Zobrazeno 7 974x
HODNOCENÍ PROFILU OD 30 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Popis motorky


Stále jezdí, stále jezdí a stále jezdí ...

Více fotografii

Výška jezdce: 183 cm

První dojmy - Motorku mám patnáct let, takže první dojmy už nevím... to tu ještě běhali dinosauři, lítalo se na pterodaktilech a mezi tím vším bylo jedno Varadero 99´ :-)

Motorku bych doporučil pro - Pro kohokoliv kdo má mozek a chce jen jezdit !!!

Doplňky na motorce - Mám na něm, Wilbers podvozek, upravený zadní tlumič, vyhřívané rukojeti, řidítka Renthal, alarm GT970, sportovní brzdové destičky, demontovaný CBS duál system, tudíž rozdělené brzdy na dva okruhy, homologované panceřové hadice, přední brzdovou pumpu ze Suzuki GSX-R 1000, hliníkové kufry, 2X zásuvku, přešité sedlo, vyšší plexi Ermax, hliníkový kryt pod motorem, KN filtr, karburátorový Kit Dynojet, venkovní teploměr a racingové páčky.





























Recenze

S varanem jsem už najel partu kilometrů, tak jsem nějaké ty zkušenosti pobral. Je to těžká motka, na který se úžasně cestuje, nedělá jí problém lehčí suchý offík, suchý proto, že na bahně je to téměř neřiditelná střela (na standardních gumách). Pokud se jí dává údržba jakou potřebuje, tak to oplácí spolehlivostí. Bolestí je u Varana 99-03 palivové čerpadlo, kde se kolem 50 - 70 000 km vypálí kontakty (které jdou vyměnit). Další bolestí je, že tu a tam u nějakého varánka odejde statorové vinutí dobíjení, které stojí 16 000,-. Vinutí jde převinout, ale převíjené statory v ČR nedoporučuji, nefungují dlouho, nebo sehnat na vrakovišti, nebo koupit cca za 4 000,- repliku např. od Elektrexu. Většinou je ale příčina spáleného vinutí ověšená motka přídavnými světly a dalšími el. doplňky s mega odběry a stále vybitou neudržovanou baterií. Další bolestí u všech varader jsou nedostačující přední vidlice, které v terénu, byť je to louka jdou kolikrát "nadoraz", což se dá trochu eliminovat progresivními či silnějšími pružinami ( Ohlins, Wilbers ) a hustějším tlumičovým syntetickým olejem. Co se týče spotřeby u 99tky ,tak se průměrně pohybuji mezi sedmi a sedmi a půl litru, ale dá se jet kochací jízdou za šest litrů a nebo rychle, svižně v točkách a to téměř až za deset litrů. Pokud má Varan padací rámy a boční kufry, tak při klasickém pádu na místě nebo v malé rychlosti, se samotné motce nestane nic. Nicméně jsem s ním stále spokojen i po 210 000 kilometrech. Nejsem "značkař", tak je mi úplně jedno, že je to Honda a ani nevynáším Hondu jako takovou, ale Varadero ano ) Proto spokojeně budu jezdit dál na technicky jednoduchém nepřeelektronizovaném Varaderu. Na závěr mohu jen dodat, že varouše klidně doporučuji na spolehlivé a hlavně pohodlné cestování po té naší zeměkouli.















































Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Hříbek
Hříbek napsal 20.12.19 v 20:18 10b.

Pěkně mu dáváš napít využitej na 100%

Chary
Chary napsal 21.08.18 v 23:23

Všem vám moc děkuji, potěšily mě vaše komenty.
Soupis servisu mám na svých stránkách www.chary.cz

https://www.chary.cz/historie/
Ať vám to všem jezdí ve zdraví šelmy!!!

nahllowSKY
nahllowSKY napsal 20.08.18 v 02:59

Dvěstě táců na jedné motorce,tak to je nálož.Klobouk dolů chlape.Zajímalo by mě kolk čeho(náhradnich dílů) to za tu dobu spotřebovalo. Ale je to Honda takže soupis asi nebude moc dlouhý.🤓

Clint.
Clint. napsal 19.08.18 v 19:18 10b.

Mooooc hezký , ať drží stále dobře dál, jasná desítka za srdcaře, takto nějak já zbožňuji svého stromka, sice nemám ani podobne kilometry ale minimálně se pokusím k tobě co nejvíc přiblížit

CZ175_1967
CZ175_1967 napsal 19.08.18 v 18:26 10b.

Klobouk dolu.

Více komentářů



TOPlist