renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSF 1200S Bandit (2006)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Klemoš
Vloženo 18.2.2008
Aktualizováno 20.4.2017
Zobrazeno 1 127x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Druhý B12 od roku 2002.Maximální spokojenost.Vyhřívané rukojeti,přímazávání řetězu,2x zásuvka 12V,filtr KN,výfuk IXIL a kufry 2x48l,1x52l.

První dojmy - Skvělé

Recenze

Po 10 letech stále jezdí a jezdí. Najeto 37000 km, bez závad. Pouze ve 34000 km vadná fajfka na 1 válci. Baterie je stále původní a pořád točí. Jak je vidět,vyplatí se kvalitní nabíječka. Xtá sada pneu Bridgestone. Řetěz teprve druhý. Vyměněn cca ve 12000 km za ČZ a pořád ve výborné kondici. Výměna výfuku za karbon v barvě moto zn. CREPTUS.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Klemoš
Klemoš napsal 04.01.21 v 16:18

Leden 2021, najeto 48.000 km, po pravidelném servisu, jezdí stejně skvěle jako před 14ti lety, když byla nová. Pár provozních postřehů: řetěz ČZ vydržel krásných 36.000km, motor bez závad a spotřeby oleje, repase předních vidlic, bylo to potřeba, rozdíl je neuvěřitelný, panceřové hadice brzd. Jo ještě jedna maličkost, originál baterie vydržela 11 let, pravidelně byla napojena na udržovací nabíječku.
A jedna zajímavost, jeden můj kamarád vlastní GSX-R 1100 z roku 1992. Má na ní najeto neskutečných cca 360.000 km a motor pořád běží jako za mlada. Je vidět, že starý železo, které je udržováno v dobré kondici je téměř nezničitelné

Více komentářů



TOPlist