renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha MT-03 (2006)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Williems
Vloženo 16.2.2008
Aktualizováno 4.11.2011
Zobrazeno 10 656x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Je to taková mazlivá kočička. Ale má i drápky, které se nebojí vytáhnout.

Více fotografii

Recenze

MT je velmi dobře ovladatelná, sice jsem toho na ní ještě moc nenanjezdil ale i tak je to prostě Best Bike.

Tak na 03 jsem za poslední rok najel něco kolem 8500km. Z toho 2200km padlo při dovolené. Na které jsem objel s moji sestřenicí Janou (Yamaha DragStar 650) celou Českou Republiku co nejblíže k hranicím za 5 dní. Přičemž průměrná spotřeba se pohybovala mezi 3,8 až 4,2 l/100km. Když jezdím po městě a nebo jen tak blbnu v zatáčkác. Tak si jednobuch řekne o 5 áž 5,5 l/100km. Musím říct, že 03 je opravdu dobře ovladatelná i s TankBagem. Ale motorka na dlouhé cesty to opravdu není. Je dobré, že na sedle jde částečně měnit styl sezení. Ale stejnak. Po ujetí cca 100km už vás docele bolí vaše ctěné pozadí. A je na čase zastavit a trošku se protáhnout.

Tak MT-čko už vlastním nějaký ten pátek. Vlastně čtvrtou sezónu mi říká pane. Během té doby si dovolím říci, že jsme se už pěkně poznali. A přišli už i nemilé chvíle, které asi ale čekají každého. Nějaké ty opravy ale i úpravy. Mt-čko má najeto 32 000km. Při 23 000km jsem měnil řetězovou sadu(což je podle mě slušný výkon na jednoválec s takovými rázy při chodu motoru). Místo origo řetězu jsem zakoupil řetěz od firmy D.I.D. 520 VX2. Primární kolečko jsem ponechal stejně velikosti jako originál ale zadní rozetu jsem dal o 2 zuby menší. Čímž se dosahuje o trošku vyšších rychlostí a nemá to takový vliv na výkon motoru. Další závada která se projevila byla vychozenost ložiska na rozetě a tím o opotřebení gumových vymezovacích trojúhelníků ve středu kola. A to byli asi ty největší dosavadní opravy potažmo úpravy. I když vlastně ne. Největší investice byla do nových výfuku. Páč originály se rozsypaly. Zakoupil jsem tedy výfuky od firmy LeoVince. A musím říci, že jízda s origo výfuky a laďáky se nedá srovnat. Lea mají zabudované homologační vložky, které se dají samozřejmě vyndat. Ale to moc nedělám. Z jednoho důvodu. TO SE PROSTĚ NEDÁ. Neskutečný RACHOT. Při ubrání plynu, ze dvojice koncovek, lítají plamenné lišky. Jakmile nastartujete ozve se jednobuch s neskutečným charizma. A hned každý ví, že se jedu projet.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Dominie
Dominie napsal 24.08.15 v 23:01 10b.

Ach ty laďáčky..

context
context napsal 18.03.14 v 12:39 10b.

ta oranžova ji taky padne, přejí hodně pohodových kilásku bez nehod

Zool_MT-03
Zool_MT-03 napsal 17.05.10 v 15:14

Moto Cicinka takze 10b

MT-Bondyna
MT-Bondyna napsal 04.02.10 v 15:18

jak jinak než 10b. MT 03 musí držet při sobě

GSXJarda
GSXJarda napsal 26.01.10 v 15:41

Zdar Williems

Více komentářů



TOPlist