Velice dobrý stav, když jsem jí koupil tak byla jak nová, nyní kvůli intenzivnímu používání už pár vrásek přibylo. Je k ní i kufr, takže super na cestování.
Výška jezdce: 187 cm
První dojmy - Nejede,nerve to,je to jak prerostly skutr
Motorku bych doporučil pro - Socka,cestovatel
Doplňky na motorce - Nosic,kufr
Recenze
Cesty: Mám jí od května 2007 a zatím jsem na ní stihnul nalítat cca 70000 km hlavně po ČR,ale podívala se několikrát i do Polska, Rakouska a v 2009 na Elefantentreffen do Německa. Výhodami mašiny jsou spolehlivost, kterou je tento typ vyhlášený a nízké provozní náklady. Při cestovním nasazení jezdím se spotřebou 5 - 5,5l/100km. Jízdní pozice na FJ je velmi příjemná, posaz je dost vzpřímený a dá se tak ujet fakt hodně km bez toho, že by člověk trpěl. Co se týče ochrany jezdce, tak mi docela chybí spodní kapoty, zejména při dešti voda od předního kola odstřikuje přímo na nohy. Po motorové stránce je FJ bezproblémové, výkon i krouťák je dostatečný i v nízkých otáčkách, takže nenutí vytáčet motor ani zběsile podřazovat. Běžně se nechá vystačit s otáčkami do 6 tis. Vzhledem ke staršímu datu narození však lehce nestíhají podvozek a brzdy. Zejména brzdy jsou vyloženě poddimenzované, ale dá se na to zvyknout, případně nezbyde nic jiného než se s tím smířit. Navíc při brždění ( zpomalování...) v náklonu se mašina hodně rovná. Rovněž hodně citlivá je na cestovně na placku sjetou zadní gumu. Hmotnost cca 260 kg z motorky také nedělá zrovna pírko, ale zvyknout se na to dá. Při jízdě vyšší hmotnost tolik nevadí, problém pak nastává hlavně při manipulaci na místě. Celkově můžu FJ ohodnotit jako nenáročný cestovní motocykl, který dnes už mnoho lidí neosloví ani sportovními výkony či supermoderním vzhledem, ale velice dobře poslouží jako spolehlivý cesťák na dlouhé trasy, který lze pořídit doslova za hubičku a který ani po koupi nezruinuje finanční rozpočet.
FJ je zkrátka láska na celý život, a neměnil bych. A když, tak zase za FJ, nejlépe poslední model 1200.
Sezona 2009 si vyžádala lehké investice do zkulturnění stroje, mašina dostala nová ložiska do kol, brzdový desky, nový potah sedačky, originální zrcátka, nové západky do víčka nádrže a konečně se snad podařilo vyřešit problém s praskajícím zadním úchytem nosiče navařením pořádnýho kusu poctivýho železa. Taky jsem x krát měnil zadní gumy a totálně upchatej vzduchovej filtr.
Plán pro rok 2009 je přetočit tacho přes 100 000 km, tak abych do nového roku vyjel s čistou nulou na "nové" mašině.
23.7.09 k naplnění plánu a vynulování tacha zbývá posledních 10 000km.
15.9.09 zbývá 6800 km do stovky.
20.12.2009 96 200 Km
17.5.2010 101 000 km - takže vzůru do další stovky!
30.9.2010 113 000km - jedeme dál
4.9.2011 128 000Km - letos to nějak nepřibývá, moc strojů...
7.12.2011 131 000Km
23.11.2023 163 000 km
Další nádherný kousek! Tenhle osmdesátkový design miluju. Ať dělá radost!
krásná klasika
V roce 1993-4, byla v Blansku v motobazaru a já se na ni každou cestu do Bk chodil dívat...byla super...
Pro mě to byl už od roku 84 naprostý idol, a nad časopisy jsem tehdy jen slintal. A i dnes je to number1.
Tyhle retrovky nemají chybu.Přeji hodně pohodových km .Tak at se kola kroutí dál.10b.