Už moje pátá KLR.Pořád si nemůžu vybrat něco jiného.Toto je poslední typ šestistovky,dovezeno z Itálie v deluxe stavu.Zatím žádné úpravy,a ani žádné nehodlám dělat,bude na ní jezdit moje milá...
Výška jezdce: 190 cm
Recenze
Velmi lehká a obratná.Zvládá vše,až.na cestování ve dvou.To byl důvod,proč jsem pořídil nový stroj.Chtěl jsem ji nechat své přítelkyni,ale pro ni je moc "Kros".
Jinak zlatý stroj,v podstatě není co vytknout.podvozek dostatečně stavitelný,starty bez problémů,spotřeba kolem pěti.Jediné co dokáže pozlobit,pokud si člověk nedá pozor,je u KLR tradiční rozvod vyvažovacích hřídelů.Háklivý mechanismus.
Moc fešná
Tahle měla najeto necelých dvacet tisíc.A motor samozřejmě v pořádku.To už dokážu odhadnout po několika kouscích.Chtěl jsem buď šrot za pár korun,nebo luxus.Nakonec jsem rád,že je to druhé.<br />
Byla už dovezená,takový frajer nejsem,abych si pro to jezdil.Tenhle kousek dokonale popírá ty povídačky o tom,jak všechny mašiny z Itálie jsou dobitý.
Jo, moc pěkná Já se jí konečně zbavil, protože tyhle stroje z Itálie maj většinou všechny kaput motory a měl jsem si taky pořídit nějakou dražší kolem 40 nádhernou než za 25 co začla hned žrát olej a potkal se píst s ventilama. Nakonec byli i vydřený vačky...no prostě 25 000,- bezpapírovka, která vyšla na 43 a stejně to ještě úplně nejelo, nakonec jsem jí prodal 15 000 []
už šetřím a hura do ciziny na moto <br />
vezl sis ji sam nebo maš nějake kontakty na lidi co vozi motorky nebo nějake odkazy na jejich bazary s Italie sem viděl moto a ty byly většinou zachovalejší než z Německa
Stála mě 40.Je ve výborném stavu,takže jsem nijak zvlášť nesmlouval.Je to prostě srdcovka...