renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki Zephyr 550 (1994)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník atheris
Vloženo 26.11.2007
Aktualizováno 26.11.2007
Zobrazeno 4 779x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Bezvadná motorka, spotřeba příjemných 4-5 litrů, maximálka 200km/h, na 6.stupeň po městě i po dálnici. Trochu těžká a někdo říká i hůř ovladatelná, ale to je věc názoru. Jinak je to krasavice, jakou na silnici jen tak nepotkáte. Nízké sedlo, velký náklon

Recenze

Zkušenosti: Kawa GPX 250 R2, super stroj na blbnutí, pak všechno možný od Jawy, sem tam motokára. Máme blízko letiště, tak je místo na kravinky



Cesty: Po Čechách i na Moravě, letos najeto přes 5000km všude možně po krásách naší matičky zemi. Rád bych si s někym zajezdil z okolí Budějovic, nějaký víkendový tahy kolem Písku, Třeboně, pokecat, někam se podívat. Jinak Pažout Motomejdan v Bechyni, závody všude možně.

Další info: Kdo o ní uvažujete pár info: olej Repsol, 3l=600kc, olej nežere, filtr X303 100kc, svicky NGK 4ks á 90kč,pneu do 2000/3000, Michelin na zadku výdrž min 6-7k,řetěz nevím, neměnil jsem, po 6000km jsem ho napnul o 1+1/2 drážky. Po 30000km v háji primár v motoru, rachtá na volnoběh, cca 3000kc+to okolo, k dostání do 14 dnů v Kawě. Ventily maji hrníčkový zdvihátka a podložky, takže při seřízení vůle koupit jinej rozměr=servis. Asi tak.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
atheris
atheris napsal 12.06.11 v 19:55

Tak a je fuč. Již jsem neměl chuť opravovat, resp. vylepšovat za ty roky mizerný stav po 5 majitelích, hlavně laku. Najel jsem s ní krásných 14000 km za 4 roky, poslední rok už jen stála. Co k ní dodat, teďka mám TL1000S, Zephyr byl proti telátku jak prkno, jako bych seděl na pinďourovi, žádný stresy, kochačka, ruce i po 300km v cajku, čtyřvál ječel z vybranýho kónickýho laufu, na dálnici jsem musel jezdit 140 a víc, protože v 6,5k na 130 takový vibrace, že se vytáčely matky ze šroubů. Za celou dobu nebyl jedinej problém, až na prasklý lanko spojky hluboko v moravském území, kde pomohla svorkovnice na kabel z místního autoservisu, s kterou jsem pak objezdil celou Moravu a neustále dotahoval, jak to z toho vyklouzávalo. A pak jízda na 3 válce 70km v brutál lijáku v Alpách, kde asi natekla voda do fajfky. Pak v jednom stoupání, kdy jsem řval do helmy promočenej, zmrzlej na kost, kdy ta svině už konečně chytne, se ozvala ohlušující rána, vystřelilo to drátěnku z vejfuku, válec naskočil, ručka otáčkoměru dostala kopanec a dovezla mě až domu. Jinak nic víc, vždycky jsem nastartoval, za vedra i v zimě a vrátil se v pořádku domu. Byl to stroj, kdyby byla v lepším stavu, tak bych si jí nechal. Když jsem jí koupil a měl 80kg, jel jsem s ní i 195, z kopce, to je jasný. Ke konci to už nebylo valný, na tacho bylo sice 39k km, ale reálně spíš 60k. Jinak co se týče CB a GS, kolega v práci má solidní CB500, laďák, ve výbornym stavu, chtěl mě vyprovokovat od výjezdu z odbočky a nedal to, druhý den mi vyseknul poklonu, že si nemyslel, že ten můj stoletej střep takhle jezdí. Takže hoši, kdo máte ještě trochu chromu na vejfukách, neměňte a už vůbec ne za nějaký japonský pětikila. Ať vám to jezdí aspoň tak jako mě.

Peldy
Peldy napsal 07.11.10 v 11:38

Taky spokojenej majitel ;) Moc pěkný 10b Akorát ta maximálka se mi nějak nezdá. 170 Km max ale je fakt,že na dálnici jsem ji nezkoušel,někde z kopečka snad

BaluJarda
BaluJarda napsal 10.03.09 v 17:31

czech_pilot
czech_pilot napsal 05.02.08 v 10:26

Pirelli sport demon a s tím tahem od spodu bych to tak neviděl, dvouvály typu ER5, CB500, GS500 táhnou od spodu daleko dřív.Za to u Zephyra od 6000ot/min nastává zážeh

Carlos89
Carlos89 napsal 10.12.07 v 17:18

A ještě bych se rád zeptal, jakou značku pneumatik jsi na něj kupoval. Já jsem koukal po Pirelli SPORT DAEMON, a nebo po Metzelerech. Tak by mě zajímalo, co jsi tam obul. Díky za odpověď.

Více komentářů



TOPlist