Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ach..první generace. Nádherná barevná kombinace (v porovnání s tím, co se pokoušeli v Hinckley vymýšlet za šlágrové barvičky na rovněž prvních Daytonách a Trophících) i stav, jedna z nejhezčích moto ve zdejší databázi. Černé motory (s kulatějšími víky a kryty vedle alternátoru, rámovou "ledvinou")), jakož i smaltovými výfuky nejsou hezčí. Klidně u toho mohli takto zůstat po celou produkci. Kdyby aspoň nabízeli motor + rám v barvě gunmetal gray, jako měli Sprinti a Trophy... prostě útěk k "prošívanému" sedlu s černou (leštěný bok černého krytu altíku) vyšuměl do kýče, zatímco původní koncept nahé motorky byl fakt extra. Závidět není slušné, tak jen velké gratulace.To je fakt mašina na věky věků, krásná, velká, bytelná a uhrančivá a jak z ní srší odkazy na anglickou konstrukční školu...
Opravdu luxusní Trident, to už je poklad👍
Ach..první generace. Nádherná barevná kombinace (v porovnání s tím, co se pokoušeli v Hinckley vymýšlet za šlágrové barvičky na rovněž prvních Daytonách a Trophících) i stav, jedna z nejhezčích moto ve zdejší databázi. Černé motory (s kulatějšími víky a kryty vedle alternátoru, rámovou "ledvinou")), jakož i smaltovými výfuky nejsou hezčí. Klidně u toho mohli takto zůstat po celou produkci. Kdyby aspoň nabízeli motor + rám v barvě gunmetal gray, jako měli Sprinti a Trophy... prostě útěk k "prošívanému" sedlu s černou (leštěný bok černého krytu altíku) vyšuměl do kýče, zatímco původní koncept nahé motorky byl fakt extra. Závidět není slušné, tak jen velké gratulace.To je fakt mašina na věky věků, krásná, velká, bytelná a uhrančivá a jak z ní srší odkazy na anglickou konstrukční školu...
Pěkný stroj, aneb deset bodů pro všechny
Vypadá fakt pěkně.. pěkné kláso...
Ten třívál asi bude na cestování příjemnej, to je fakt.