renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yuki Cross 125 (2006)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Killa
Vloženo 14.10.2007
Aktualizováno 12.11.2007
Zobrazeno 3 290x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 6.7

Popis motorky


Motocykl vlastním už rok, mám najeto 6 000 km, za velký problém nepovažuji vybrace motorky, ostatní velmi dobré. Nehody za sebou žádné nemám, jen blbinky takže vpohodě. Když motorka spadne, nikdy se mi nepodřela.

Recenze

Zkušenosti: Závady:Jsou jen ojedinělé a velmi drobné...1. Žárovky:................................... Výměna žárovek se zadní je celkem ojedinělá. Jednou za čas mi praskaly, přední i zadní zhruba zároveň. Dlouho nic a je to tu zas. Zadní žárovka se uklepává pomocí vybrací, tak místo klasické žárovky si sežňte světýlko s LED DIOD. A jinak už jen opatrně přes díry................................2. Přisávání vzduchu do kolena vífuku pro dohořívání nespálených plynů: Najel sem asi 2000km a morotka mi vždy když se zahřála začala kuckat, zkoušeli jsme směs, prasklý kabel od fajfky,... Nakonec se ukázalo že je to malinká plechová krabička, obsahující bimetalový pásek. Když je motorka studená je pásek oddělán takže je to otevřené a tímpádem se tam nasává z výfukového potrubí teplý vzduch. když se to zahřeje má se pásek narovnat, a tím uzavře to nasávání. Jenže bimetalový pásek se poškodil u mě už 2x a udělal sem to tak, že... Ustřihl sem plech silný asi 1mm (45x20), vyvrtal jsem tam díry na šroubky (spojení s krabičky s potrubím). Normálně se to tam přišroubuje a vče se tak ucpe. To je celý princip. Motorka bohužel nasává studený vzduch ale je to tak i u ostatních motorek. Čínani chctěli nejspíš vymyslet, lepší způsob zahřívání motoru, ale myslím si že se jim tohle, opravdu nepodařilo. .........................................3. Prasklé hrdlo mezi válcem a karburátorem:Už od začátku při generální prohlídce. se tátovi nezdál tento hliníkový díl zalitý a spojený v černé gumě. tato guma byla nějaká steřelá (nejspíš na ní svítilo někde za výlohou slunce). Tato malinká součást stojí asi 300Kč. Přitom když je tam malinký otvor (jako u mě) jízda se zdá neklidná, při vyšších otáčkách motorka začne kuckat (stejně jako když dochází benzín), když je rozehřátá motorka a zastaví se na místě a nechá se běžet tak na neutral začnou klesat otáčky až skoro do zdechnutí motoru. Každopádně nechal sem si poslat nový díl v rámci reklamace a hned sem uviděl velký rozdíl jízdy................................Další problémy s motorkou nemám, jen když sem ji měl fungl novou tak se zajížděním byly jen malinké problémy , ale to si nejspíš vyzkoušel asi každý.



Cestopis: Nejdelší moje trasa byla 200km. Ve dvou lidech bych to asi nezvládl. Při jízdě kolem 70km/h se to dá ujet za 200KČ. Jízda některých aut mě občas tíží, ale pohužel to schytáme my slabší...

Další info: Objem: 124 ccmVýkon: všude se píše jinak ale asi: 8,3 KWRychlost (nejvíc dosažená): 110km/h (jinak 95km/h)Barvy: Modrá, Červená, Zelená

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Faba89
Faba89 napsal 16.06.13 v 23:22 9b.

zajímavý článek mě taky po zahřátí kucká, trubnu něco z tvejch vychytávek kdyby si ještě něco ladil tak to sem písni

gozer
gozer napsal 27.11.10 v 23:38

vy ste rypaci tady :) nahodou teren to zvlada fakt paradně hlavne podvozek podle mě je lepši než už jinych 125 dt,xt,xr... hlavně ta předni vydla takže se stym da i skakat :)
motorově už je to horši ve velkem TP je 6,8 kw jestli to je skutečne nebo ne nevím ja bych řekl že to možná ma i o neco vice

Domes44
Domes44 napsal 26.02.10 v 20:11

japonec az nakonec neboli yuki rychle zruky

Martin_
Martin_ napsal 07.04.08 v 12:55

To:Navrc.TT-R - krosku si delas prdel ne?? lol lol

Navrc.WR-F
Navrc.WR-F napsal 14.10.07 v 13:34

Zdar Navrc z Litovle! Já su Navrc z Hlivic a v září sem viděl tvou Crossku skoro kažej den v Unclu. Má aji celkem pěknej zvuk. Jezdiš jenom silnicu nebo si dáš občas aji terén?

Více komentářů



TOPlist