Po 50 ccm ( Simsonu ) to byla nepopsatelna zmena. I jizda ve dvou do stoupani nebyla "zadny" problem. Ikdyz dnes bych uz radsi prisporil a koupil MZ 251 ETZ nebo jawu 350/640 ( prostě něco silnějšího ve "stejné " třídě )...
Výška jezdce: 183 cm
Recenze
Majitelem:
jednu sezonu
Zkušenosti: (doplnim časem)
Co jsem vše dělal:
Reflexní červené proužky na ráfcích, tankpad, hlavní brzdový válec Jawa 350/640+hadice+páčka, spinač přední brzdy, brzdové destičky, měněný primární i sekundární řetěz, O-kroužek u startovací páky, nalité a přetěsněné tlumiče+ výměna pružin a místo manžet ochranné kloboučky ( sehnal jsem origo nemecke ), přetěsněný brzdový třmen, celkové vyladění motoru od TK Moto, výměna převodového oleje, vypálen výfuk, nový vzduchový filtr, cívka, fajfka, svicka Izolator, VN kabel, zrcátka, zamek na kaslik, samolepky, trysky a jehla karburatoru, lékárnička, nový klíč do zapalování, nový akumulátor, nové návleky na stupačky, boční stojan, návlek levé rukojeti, zadní pneu Barum, tlumič záběru... + ...možná ještě něco...:-o)
Cesty:
Najel jsem cca 2000 km. Motorku jsem pouzival prevazne jako dopravni prostredek, pak nejake vyjizdky s kamosema, parkrat jsem si projel Libechov-Dubou ( to jen, ze jsem tamtudy mel cestu ) a jednou jsem na ni byl na Drag Day v Hoskovicich...
Poznámka:
Prodána do Prahy majiteli " minirajdr " (přezdívka v Motodatabázi, mám ho i v přátelích)
Mimo manualu a kompletniho prehledu vsech dilu ( dily jsou jak na nakresu, tak i slovne pojmenovane a navic jsou tam uvedene i ceny jednotlivych dilu - slozi ale spis jako orientacni, tento soubor jsem nasel na internetu uz pomerne davno ). Jinak mam jeste jak knizni tak nascanovanou verzi Žlute knihy...
jj opravdu moc krásná, přesně jak si říkal
Skoda ze si ji prodal krasa
no pekne sis pohral vypada to skvele