21.7.2007 Jsem ji koupil novou v Západních čechách.Je to verze X , tedy enduro. Hmotnost motorky v plném stavu s benzínem je 125kg.Oproti verzi R má o cca 7koní menší výkon,(což na enduro bohatě stačí) disponuje baterkou a startérem,vzadu 18´´ kolem,a sv
Recenze
Zkušenosti: Mám tu pár fotek a video z ježdění! Stačí stahnout..! ! ! !Viz. Reportáž Letecká pošta zde...
Cesty: Vzhledem k tomu,že disponuji silniční motorkou,tak cestování na tomto prkači nepřipadá do úvahy. Jezdím s ní jenom enduro off road. Žádný asfalt. Jednak mám na motorce obuté drapáky a jednak tam mám velikou rozetu,která dovoluje jet pouze cca 125km/hod na plný otáčky,což je na silnici nic moc. Prostě ji mám upravenu pouze do terénu. To ale nevylučuje naložit do auta a objet třeba Rumunsko,nebo Podkarpadskou Rus,což se minulý týden stalo...
Další info: Po koupi jsem vyměnil původní převod z 13/51 na 13/56,vyměnil vodítko řetězu(to původní se neustále hádalo s novou,větší rozetou)Vyhodil skvělej origo mechanický tachec,co neukazoval rychlost,ale pouze počítal km,a to jen do 99,9km.,a osadil na řidítka cyklotachem sigma 906 za tři stovky,co umí měřit mimo běžné věci skoro i hladinu adrenalinu a cholesterolu v krvi,a namísto tacha připevnil sendec,co krom dílčích mth měří i okamžité otáčky,čili klasický otáčkoměr.
Reportáž: http://leteckaposta.cz/385890869
pěknej stroj ,to bych si taky přál mít v garáži
pěknej stroj tiše závydím. 10b
Přesně tak bych si představoval pořádné enduro, akorát pro mě tak max 250... no, bude to chtít něco dělat s fyzičkou. Hodně blátivých km bez modřin
hezky CRF ale ta maska docela hnus bych rek jinak urcite suprovej stroj nakou tu ladenou koncovku opar kw vic tak by to bylo namakany
Sháním kontakt na lidičky s CRF250X... Dík za info: drstak@volny.cz...