renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki M 800 Intruder (2007)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Bazillišek
Vloženo 17.9.2007
Aktualizováno 18.7.2013
Zobrazeno 8 177x
HODNOCENÍ PROFILU OD 40 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.4

Popis motorky


Ohlížel jsem jí celé léto!! Nevydržel jsem a je v garáži . Zajíždím a jsem spokojen!! ...Máme zajeto a cesty už jen čekají až vymetu kdejakou ďouru v cestě

Více fotografii

Výška jezdce: 184 cm

První dojmy - ááá

Recenze

Tak poté co nám to tu klucí IT trochu vyspravili, vyspravuji i komentář k svoji Motorce.

Mášu jsem koupil v Přerově jako Nový stroj, někdy v září u "nejmenovaného prodejce". O měsíc první garančka a do konce sezóny 2007 jsem stihl nabrnkat jen cca 1500 km.Ke dni 12.3.2008 mám najeto cca 2500km a těším se na další tisíce. Mko je jako malej autobus, hlavně v zatáčkách musí se pěkně nájíždět a kroužit pěkné obloučky. Bez problémku jde až na stupačky. Solidní zátah, pro mě výkonu až až na můj styl jízdy. Sedadlo řidiče mě přijde pohodlný, ale to bude tím že mám prosezenou zadnici z práce, spolujezdec to až tak pohodlný nemá, ale přítulkyně si nestěžuje, veškeré přechody mezi stroji byl pro ní jen plus, a hlavně se ji tento stroj líbil a zamlouval, tak si ani stěžovat nemůže , žejo!! tak Jednička je trochu dlouhá, do města bych ji uvítal trochu kratší, spotřeba je pořád stejna a to 5l/100km, + - deci. Nádrž má 15,5 l takže dojezd 300km.

Motku pomalu vybavuji doplňky : Opěrka spolujezdce + nosič, kožené brašny, třásně a rolka nad světlo, padací rám s předkopy a momentálně se pracuje na Alarmu a přikotvení vlaječky.

Rád bych poděkoval panu Pollmanovi,za zapůjčeni stroje na malou zkoušku, což spustilo tu konečnou lavinu, aby Mko měl taky.

Dále velké díky patří moji třetí ledvince která mě ve všem podporuje a občas zafinancuje hladovou nádrž.

26.5.2008 Tak nám proběhla II. garančka při 6 tisících kilometrech. Průměrná spotřeba na prvních 6000 km 4,8l/100km. Otestovali jsme maximálku - ručička se vyšplhala až na 170 km za hodinu ale už se ji moc nechtělo. Také jsme Mku dali zabrat na dalnici kde při rychlosti 120 až 150 km/h na 200km sežrala 12 litru šťávy ... Jo dodávám že všechny spotřeby jsou se spolujezdcem!! Dodali jsme na nádrž kožený potah, a znova řešíme ukotvení vlaječky... matroš nevydržel - uklepal se. Proběhla montáž alarmu a podsvícení motoru a zadního kola modrýmama ledkama ...brzo dodám nové foto
2.10.2008 Tak nám před měsícem proběhla III. garančka při 12 000km. S Mkem jsme strávili příjemnou dovolenou v Chorvatsku které jsme projeli křížem přes Pulu, Plitvičky, Makarskou s výjezdem na Sv. Juru (1764 m.n.m.) Chorvatsko jsme otočili s průměrnou spotřebou 4,3 l/100km a najeli 3000km. Což mile potěšilo při plně naložené motorce. Pořešili jsme nové ukotvení vlaječky (už drži a přidělali novou ozdobu na rolku . Samozřejmě vlivem usilovného cestování přibylo pár šrámu na laku. Momentálně mám najeto 13 tisíc a na zadní origogumě (IRC) ještě 2 mm vzorku .jinak už by se hodilo pár koníků na víc, ale už to neřeším Mko si nechám hodně dlouho, jsem spokený a má žena též !!
10.10.2008 Kua fix.defekt na zadním kole od střepu . knoty jsou supr ale pouští vzduch bokem.je to prožízlé a knot to neucpe celé . Tak ji dneska na zadku obujeme Dunlopku .
4.4.2009 konečně jsem se dostal na cesty!!První jizda a 330km a sezóna je otevřena .Přez zimu jsem na Mko pořídil novou vlaječku s Vlastním motivem a probíha příprava na instalaci bočních kufru Givi - E 360N, až budou na Mku dodám fotku
26.4.2009 Tak mi nedal plechovkář přednost - popis pod fotkama
http://bazillisek.ra...dnes.cz/Crash/#album
7.5.2009 Tak s odstupem času jsem přišel na zajímavou věc naši společnosti, všichni okolo sice měli starosti jestli jsme v pořádku, ale nakonec znich vypadlo: no jo motorka, zlatý auto kdyby jste jeli autem tak se vám tonestane! Ale tak to sorry!!! ono je snad jedno čím jedu, mě nedali přednost a nakonec si za to mužu já!!! ono dneska je lepší nedat přednost než být motorkářem???, ...to prostě společnost vezme!!, jsem na vedlejší můžu si tam vjet, ale běda sednuli na motorku.
18.1.2010 Tak jsme se s mášou dali oba nějak dohromady i když šrámy na těle i duši zůstanou.A protože je zima dlouhá tak jsme se vrhli do šlechtění Mašinky...spočívající v překopání držáku vlaječky a navýšení na dvě, úprávě nosičů kufrů(ještě nutno nalakovat až bude teplo), vnější víka kufrů jsem pokryl vrstvou kůže se střapcemi a těť zápasím s upravou plastového krytu chladiče aby tam vznikl malej klínek pod motorem. Máša má najeto přez 20 tisíc, probíhají jenom garační prohlídky
26.5.2010 Přední pneu přezuta po 21 200km za novou Dunlop s bilým pruhem, a těšíme se na cestu za sluncem na Pelješac
někdy v září 2010 Tak jsme otočili s Mkem Chorvatsko, najeli 3150km a dojeli až do Dubrovníků, hned bych si to zopakoval - foto http://bazillisek.r...atsky_mototrip_2010/ Přezuta zadní pneu při 26 900km, tzn že jsme na Dunlopku najeli cca 14 500km. Novou šprcku jsme zajeli na Červenohorském sedle kde se nám začíná líbit
12.1.2011ZZZima, alespoň doplním fotky... Mašina šlape jak má, a těšíme se na šnečí sezonu, poněvač rozšiřujem motorkářskou rodinu
17.4.2011 Byl mi položen dotaz na kvalitu šprcek jenž používám na Mku od Mistra Speediho, totok byla má odpověď: RECENZE ŠPRCEK origo gumy měli supr výdrž,(bržěno 90%předek 10%) zadek myslím že byli označení IRC na zadní jsem nalítal přez 13 tisíc (ježděno pořád s baťůžkem) a musel jsem měnit při zbývajícím vzorku 2 mm protože defekt od střepu jsem nehodlal lepit, na přední origo gumu jsem nabrnkal přez 21 tisíc a také měla ještě 2 mm vzorku, ale byla už uskákaná a při brždění a klopení mi začali vybrovat řidítka a dlouhá cesta do chorvatska byla důvod výměny. Gumy byli luxusní drželi na vodě stopu jako za sucha ( 800km v bouřkách při cestě dom z Chorvatska ). Na stupačky taky šli jedna rodost a drželi, jen baťužek řval , dokonce se mi podařilo na konci výfuku odřít chrom o asfalt
Na zadek jsme prvně obuli Dunlop K555 s bílým pruhem, nalítáno cca 14 tisíc (zase s baťužkem)(bržěno 75%předek 25% - větší brzný účinek), ale pohodovou jizdou nebo spíš nadprůměrnou čopráckou rychlostí , drželi, mě přišli měkčí a měl jsem k nim pocitově větší důvěru než k origo šprckám, ale na jízdě jsem to nespozoroval. Opětovně jsem obul tu samou, ale teť jezdím sám (těhotný baťužek a jezdím svižnou čopráckou jizdou, místama pilu když vlaju za sporťákama . Na mokré cestě taky vklidečku, moc neřeším jestli je cesta mokrá či suchá, prostě drží jen si dávám bacha na bíle lajny na cestě, kočičí hlavy, štěrk a koleje, ale tam klouže každá šprcka.
Na předek jsem obul dunlop D404 s bílým pruhem, mmntálně na ní mám nalítáno 8 tisíc a začíná být jemně uskákaná, věřím že dalších osm ještě vklidu vydrží. Srovnatelné se zadkem :-)
Můj názor je že Dunlopky hrubě převyšují jízdní vlastnosti Mka a vlastní pud sebezáchovy řidiče
3.12.2011 Tááák další sezóna za námi, celkem na stroji nalítané 33000km, letos to bylo slabší poněvač jsme se museli starat o naši malou ratolest a ještě byla hromada práce na chalupě (komplet nový krov a krytina nějakých 300m2), ale i přez to jsme na Mku nabrnkali nějakých 6500km, nejdále na Šťůrovo někam na Slovensku. Mašina šlapala ke spokojenosti majitele,... jak jsem na jaře vyměnil olej, tak jsem do podzimu kontroloval jen tlak v pneu, Přední guma je po 12000km těsně před smrti, na středu tak 2mm na bocích skoro bez vzorku, prostě spousta zatáček :-). Komplet servis nechávam na jaro tzn. svíčky, olej, filtry a ventily + nová přední šprcka :-) Průměrnou spotřebu za tuto sezónu musím spočítat, takže brzo dopíšu.
15.1.2012 Takže loňskou sézonu jsme měli průměrnou spotřebu 4,9l, což mě mile překvapilo :-) , Obědnali jsme si novou přední šprcku a vyrábíme držák na GoPro kamerku, brzo hurá na cestu...
3.3.2012 Juha hej prvních 130km natočených :-)
28.3.2012 Tak jsme přezuli při 35000km přední šprcku opět Dunlop D404 WW :-). Přední vydržela cca 12000km a kraje sjeté do hladka na středu asi 1 mm vzorku. Dále vyměnili olej s filtrem a chystáme se na svíčky a ventily.
29.9.2012 Na jaře proběhla klasická výměna oleje +filtru + svíčky a ventilky, Při 38000km jsme přezuli zadní šprcku Dunlop K505. Vydržela cca 10000km totál bez vzorku. Spotřeba se nyní drží okolo 5,0l, Pohrávám si s myšlenkou prodat a koupit něco cestovnějšího, ale ...prostě to zatím nejde NEJDE :-)))
10.10.2012 Takže jsme koupili origo komplet svody za 1500 peněz :-))) provedeme nějaké úpravy a na jaře budem plašit i čáry na cestě
26.3.2013 Jarní udržba v plném proudu, nové svíčky, olej+filtr, a Nový vzduchový filtr /na origo nalítano 40tisíc km :-)/ Nahozeny nahradní kuchnuté laufy, a dělají slušný randál teda ,
Spočetli jsme loňskou sezonu 2012 takže nalítáno pouze 5580km s průměrnou spotřebou 5,2l na 100km
18.7.2013 Tak Mko šlo z domu s nalítanýma 41570km.

A kdo ví co bude dál??? No přeci Sůza :-) ,,,DL650, či LITR???

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
johnykyblik
johnykyblik napsal 22.07.19 v 17:10 10b.

Krásnej stroj, mám stejný a plná spokojenost. Jasnejch 10, hodně kilometrů.

Eryss
Eryss napsal 13.02.16 v 17:05 10b.

moc pekna masina

istonbike
istonbike napsal 03.08.13 v 22:48 10b.

Parádní Vetřelec se samurajským S ve znaku na nádherných fotkách 10b si zasloužil

JirkaMetal
JirkaMetal napsal 27.03.13 v 16:48 10b.

nádherná Suzina gratulejšn

Peterka72
Peterka72 napsal 27.03.13 v 14:51 10b.

Supr !!! Přeji hodně spokojených kilometrů .

Více komentářů



TOPlist