Vlastník | CR500 | |
---|---|---|
Vloženo | 4.9.2007 | |
Aktualizováno | 1.11.2013 | |
Zobrazeno | 6 076x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
Vlastník | CR500 | |
---|---|---|
Vloženo | 4.9.2007 | |
Aktualizováno | 1.11.2013 | |
Zobrazeno | 6 076x |
Asi se ti doma neválí ten rám co? Jinak jasnejch 10
Dekuji za kompliment ke stroji. Bohuzel uz stroj takto nemam. Pro pristi sezonu chystam tento legendarni motor pouzivat v prestavbe CRF 4 generace. ;)
Maš ji pěknou Dávám 10b
už z těch fotek je hrozivá... sand jednou okusim také pekelnou jízdu..krása 10b
rok v.uplne jednoduše,proste zavoláš do hondy že se chystáš na větší opravu a kvuli dílum potřebuješ přesný rok,nadiktuješ číslo rámu a vždy mi to ochotně řekli přesně na měsíc,taky je to zepředu na nádrži v takovém znáčku se šipkou a na ráfcích,ale ty už nemusejí být u staré motky puvodní
...zdarbujan sem tu novej a potrebuju poradit jak nebo podle ceho poznam r.v. u crka 500???
Měl sem ji taky, je to fakt mrcha silná
Ahoj. Moc se mi libi tvoje Honada. Jak si s ni spokojenej? sere se na tom neco? Taky nejakou schanim, nechces ji nahodou prodat?
a máš prawdu, na něčem s takhle silnym do terénu sem nejel.... ale na to mám ještě dost času.... a offroad maraton je rozdělenej na kategorie.... 2t, 4t atd.....
nn, píšu, že se to jen samo zwedá na zadní na trojku.... neberu t ojako měřítko wýkonu..... a já sem si to moje zlatishko vybral, za 1. kwůli udržbě.... a za 2. kvůli tomu výkonu.... to budí respect....a tuhle motorku už sem chtěl mocc dlouho.... a Jako owládá se dobře, jenom se sní na trati musim trochu prát no vždycky přijedu domů uplně hotovej, ale mám maximální požitek z jízdy.... a o to de...
Je videt ze jsi asi nikdy nejel na nicem jako je kx500 nebo cr500..ani jedno neni moto pro nejaky maraton (na ten je dobrej 4t) .....ale kdyztak ted pojedu prvni muj zavod na cr500-31.12 Chlistov u Nadejkova prijed ...
ale jako ta tvoje krossina musí jezdit jako sviňj a , .... ale vůbec newim, co děláš v bahně, jestli je to teda těžký....
hej kámo, asi máš fkt pravdu, ještě hovno umim, ale na 4t je to fkt úpa něco jinýho, a jezdíš offroadnmaraton??kdyžtak by si moch ke mě do týmu, můj táta jezdí okruh(silnice), a můj tým má ten samej název, jenom je tam přidaný jedno slovo, dvouval bahno racing. www.dvouval.com
...kdepak nějaké 4T 450 apod...
Je to prostě bombová kroska...
for sisa...pokud pojedes nekdy o vykendu kolem.. tak se prijed svezt jen ted jsem jeste ve francii na sluzebce..ale jak zamrzne bude na hrebech(vrutech)
tak tohle musí bejt řežba... asi to je jediná motorka, u který bych se rozmejšlel kdyby mi to někdo pujčil na svezení
Mam z toho husí kůži jeden typan tu na jihu s ní jezdí sprinty na motardovejch kolech a všichni jen čumí koho si dává.<br />
Jinak mě pobavila ta gromikovo poslední věta:<br />
je to pravda, že je to motocykl vyhledávaný zkušenými amatéry.
Bacha na to těsnění pod válec. Je to sice pravda, že se motor změkčí, ale zase má rozhozené časování a důsledkem toho má tendence propalovat píst. Zkušenost od kolegu. Lepší je dát větší těsnění pod hlavu. Ale vůbec bych do toho nerýpal, protože to není ono. Žerava měl na tomhle stroji upravené kanály, aby to tolik netahalo a stačilo to. Osobně si myslím, že je potřeba umět správně tahat za plyn. Pravdou je, že tahle motorka opravdu není vůbec těžká, do zatáček se vodí dobře a opravdu má něco málo přes 100kg. Opravdu jediná chyba je ten drastický okamžitý nástup 2Tmotoru na který si člověk musí zvyknout a pak je na mašině skvěle. Dokonce v testech se psalo a myslím,že je to pravda, že je to motocykl vyhledávaný zkušenými amatéry.
dej vetsi tesneni pod valec a bude to mit mekci nastup, dobra je taky delsi tlumivka... ja uz pulitra nemam, mel ksem KX, vcelku dobrej stroj, hlavne do lesa...
U nás v Neředíně na cihelně jezdí takovej nabušenej týpek asi 190cm vysokej a vždy se rozjíždí na 2... i do kopce... a Stejně ta divoká svině hrabe a zvedá se předek...<br />
Hlavně opatrně (-:
ty vogo, to musí bejt strašný zlo tahle motorka... jednou bych se na tom rád projel...
Pěkné. 2T je 2T...
Peklo na dvou kolech
Ja nevim kde jste prisli na tu vysokou hmotnost u CR500??? ..honda: posledni CRF450=102kg, posledni CR 250=97kg, CR500 ma totiz pouhych 101kg!! Dokonce bych se nebal tvrdit ze stare ramy honda CR 250 bez deltaboxu(pred rokem97) byli lehci...ale zas nedruhou stranu ramy dnesni konstrukce maji mnohem lepsi vlastnosti tuhosti [] ...Problem tohoto mota spise spociva ve "spatnem" prubehu motoru=jde sice krasne od spodu podobne jako 4T,ale ma prilis prudky nastup a okamzite hrabe nebo se zveda..proto je jizda s timto stroje opravdu namahava... ale ja se to jednou naucim pouzivat a to budou 4T jeste koukat..!
boze muj to je nadhera nj 2 t v tomto objemu je zabijak at jezdi
váhu nemá velkou... je jen trochu těžší protože má ještě starý rám ale jinak dost vpoho motka
Wooow =DD!! kdysi dávno jsem pilotil Maiko,nebo jak se to píše... 500 2t...stará krosska(pod 90rok) jako hovado...ale ta jela...neskutečně =DD!! Todlecto musí být masooo ..ale taky bych se přikláněl si tam pořídit motárdy a jen na ní blbnout,poněvač s tim brutálním výkonem a váhou se toho moc na trati nedokáže Ale jinak ať jezdí!!
souhlasim s antton, jinak vonavka.
kua to se vyrojilo těch CR 500 <br />
Celkem odvážlivec kua, ve 20ceti přestoupil z čízy na CR 500....<br />
Jinak moc pěkná, fakt krása. Za 10
stroj pro sebevrahy <br />
kdyby se to prezulo na motarda, to by byla jizda