Nejen RVM je člověk živ a tak jsem se pustil do údržby na 650 - to je taková opravdová Jawa, kde člověk může uplatnit svůj tvůrčí talent a um a to mě prostě baví.
Bylo nutností už vyměnit olej, takže jsem s do toho pustil a protože opravený závit drží dobře, filtr a olej jsem měl, šlo to hezky a bez probémů.
Vypustit olej z motoru, z olejové nádrže, nádobky na filtr, vše nechat vykapat, vytřít, vyměnit... no a za nějakou hodinu bylo hotovo. Mezitím jsem ještě vyčistil vzduchový filtr, udělal další výztuhu nepovedeného airboxu, prodloužil nohu policajta, všechno to složil a Jawka je zase jako nová, ba ještě lepší.
Olej stále používám Mogul moto 10W40, nemám proti němu výhrad.
Pak jsme se vydali na krátkou projížďku a reference spolujezdce jsou výmluvné - nejlépe se cítí (posez, pohodlí) na 650. RVM i 350 nejsou tak pohodlné, přes hrboly ho tluče do zad kufr, na 650 ne, ale to je také z toho důvodu, že jsem tam vyrobil velkou, měkkou opěrku, která je dobře umístěna.
Motorka jela skvěle, vytažené vidle snad i pomohly - do zatáček to šlo velice dobře, mám pocit že ve dvou lépe než při solo jízdě.
Motor jede skvěle a při srovnání s RVM, aspoň na základě pocitů, je přeci jen 650 živější a reakce na plyn ostřejší - o něco větší objem a karburátor přeci jen dělají své. Však to na spotřebě bere také o dost více. :)
U RVM vede rozhodně ovladatelnost, podvozek a brzdy.
Spokojenost je ale se vším, každá mašina má své kouzlo a tak si jej užívejme, dokud to jde.
Vlastník | Johny_R | |
---|---|---|
Vloženo | 5.7.2007 | |
Aktualizováno | 26.2.2016 | |
Zobrazeno | 25 396x |
No jo, Clasic nemá sedla, ale křesílka, není divu, že se na něm spolujezdci sedí nejlíp.