Jedna z posledních kusů prodaných v ČR. Má oilmaster, kufr Givi E30 Tour. Moc úprav na ní nemám, zatím jenom nerezový kryt pod motor a nástavec levého zpětného zrcátka (nechápu, jak mohli už z výroby dát jedno zrcátko výš než druhé .
Recenze
Je to fajn motorka, naprosto bezproblémová (musím zaklepat...). Opravy zatím v podstatě žádné, jenom výměna těsnění kolem spojkové tyčky (cca.50Kč), předních brzdových desek K4 za Goldfreny (ty K4 byly strašně tvrdé a nehorázně pískaly; 300Kč) a palivového filtru (30Kč). Po loňské sezóně jsem vyměnil i primární (300Kč) a sekundární (400Kč) řetěz.
Výkonově mi tramp vyhovuje - jezdím na pohodu tak 70-90, což mi přijde jako ideální rychlost. Na velký terén to není, hlavně kvůli hmotnosti motorky (160kg) a taky pneumatikám (Mitas E-07 vpředu a E-03 vzadu). Jezdím hlavně po silnici a občas ji protáhnu po nějaké lesní cestě nebo polňačce, takže naprostá spokojenost.
pěkná třipade a navíc málo vídanej kousek... přeju další pohodové vyjížďky.za 10B.
350Trampovskejch palců
No za poslední podařenou jawu jsem považoval choppera 639-2, ale ten Tvůj Tramp se taky povedl , tak ať šlape, jednou to bude taky hezkej veterán .
pěknej Tramp, tak se o něj dobře starej
Zdravím , díky moc za hodnocení! Pěkná Jawka jen co je pravda , tyhle novější modely se moc často nevidí , určitě je to srdcovka! Tak ať Vám dělá pořád jen samou radost , za 10b...