renocar_duben



PROFIL MOTORKY

KTM LC8 950 Adventure (2003)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník RostaZahel
Vloženo 29.6.2007
Aktualizováno 1.4.2016
Zobrazeno 13 630x
HODNOCENÍ PROFILU OD 43 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Popis motorky


Zakoupená na protiůčet (Transalp 2002)v S verzi,božský to stroj- jedinečná volba.Po rozjetí zlehkne,výborně ovladatelná na cestě i v terénu- 107ps je krása. Nezklame ani na hraně vzorku a v terénu hezky vede: samozdřejmě pod plynem.

Více fotografii

Výška jezdce: 187 cm

První dojmy - Už při prvním očním kontaktu nadchl vzhled. Při prvním svezení mě ihned uchvátila a už jsem ji nechtěl dát z ruky. Po první jízdě a nadšení, hned i koupil, vše padlo do ruky- okouzlilo navěky.

Motorku bych doporučil pro - Motorku bych doporučil lidem, kteří chcou zažít víc, než jen svést se, mají nějaké ty zkušenosti a uvědomí si, že tento stroj je omezený jen jezdcem, který jej řídí. Moto padne do ruky cestovateli, enduro požitkáři, až po milovníky bláta a extrémů.

Recenze

Cesty: Vyjížďky s kamarády po ČR, SR a PL, občas srazy a toulky po Evropě, spolupořadatel tajných závodů (R.a P.motors),..jinak koníček a agrenalin- poslední dobou to mám radši mimo silnici.

Další info: Již při první jízdě, před samotnou koupí, jsem věděl, že je to stroj, z kterého už neslezu- prostě samý agrenalin. Stroj byl v základu bez doplňků a v té nejvyší verzi sedla nad zemí (s dalšími ročníky, se už výška sedla snižovala) a za dobře ukecanou cenu. Po zakoupení provedeno základní oprášení-svíčky, filtry, olej, brzdovka, přetěsnění teleskopů, .. a vize nějakého toho vylepšení: kufry, padáky, navigace, zásuvka 12V, polepy, atd. Byly na něm obuty pneu Pirelli Scorpion a musím říct, že je to vynikající guma na cesty a lehký, suchý terén. Pak mě kluci začli tahat mimo sylnice a musel jsem přezout, již jsem odzkoušel spousty pneu. Střídáním stylu jízd, jsem zjistil, že na tomto stroji lze v širokém rozsahu měnit pérování- optimálně seštelovat je věc. Jediné co mi na stroji vadilo byly org.výfuky s katalyzátorem, strašně se přehřívají- a jediný lék na to jsou titanové Akrapoviče: s těmito výfuky je stroj jak vyměněný, táhne od spodu, má menší zpotřebu a ubyde spousty váhy. Dále jsem vyrobil a doplnil kryt pod přední masku a lehce prodloužil přední blatník- při průjezdu blátem, bláto proletělo skrz masku přímo na přilbu. Ještě bych Vám chtěl říct, že stroj udělá spoustu za jezdce, ale je to speciál, určitě né pro začátečníka, který až si budete myslet, že už ho krotíte: tak Vás vyškolí ... Postupem času můj stroj dostává spousty doplňků a vybavení.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Friky
Friky napsal 28.04.17 v 12:54 10b.

Zajímavé fotky 10b

BigRad
BigRad napsal 12.12.14 v 22:05

Zdravím sousede... nádherný výlet, parádní fotky...dlouho jsem tam nebyl, na jaře vyrazím taky... za 10 !!

BigRad
BigRad napsal 12.12.14 v 22:04 10b.

...Jižní čechy, moje oblíbený kraj, strávil jsem tam dva roky...bezva... za 10 !!

Driver-toys
Driver-toys napsal 16.10.13 v 19:00 10b.

Pěkně popsaná recenze motorky, nezanedbaný deník a sposta doplňků.. Staráš se o ní jako o milenku z masa akostí, to jsme na tom stejně . Dávám plnej počet a přeji nadále spokojenost + spoustu zábavy v jejím sedle (i nad ním )!

Sphere
Sphere napsal 13.05.11 v 10:05

musí to být parádní svezení 10b

Více komentářů



TOPlist