renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Aprilia SL 1000 Falco (2000)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Italofil
Vloženo 25.6.2007
Aktualizováno 3.7.2011
Zobrazeno 6 058x
HODNOCENÍ PROFILU OD 27 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.8

Popis motorky


Tak prodáno kamarádovi. Nechť mu slouží stejně dobře, jako mě a všude vždy dojede bez potíží.

Více fotografii

Výška jezdce: 1 cm

Recenze

Zkušenosti: Stadion, Mustang, Jawa 350, Bandit 600

Cesty: F-M,Ostrava, Šenov, Sviadnov, Bruzovice, Staré Hamry (mám nejraději:0), Palkovice, Kozlovice, Rychaltice. Zkrátka brouzdám okolí F-M.

Cestopis: nejdál zatím Prieznicovy lázně v Jeseníku.

Další info: Je to sériovka, alev budoucnu snad přibydou laďáky Viper či Scorpion. V budoucnu dojde také ke kompletní změně barev a přibude kapotáž podvozku. Žádné divoké, kýčovité polepy, ale nechystám. To dělají jen paka. Vize by tedy byla, ale love zatím nejsou

Reportáž: od 4000 ot./min mi to rve hlavu jinak vcelku pohodlný stroj zřejmě kvůli předklonu, protože na Banditovi mě už po cca 100km bolela prdel a za krkem díky vzpřímené pozici =0/

Stále mne něčím překvapuje. Občas, když si při nájezdu do prudké zatáčky nedám pozor s plynem, tak mi podklouzne zadní guma v zatáčce. Na frézované silnici je sranda s tím tahat za plyn, krásně to klouže :) Kolem cca 4-5 tis ot/min to krásně bublá a při těchto točkách, když se za to vezme při dvojce tak prostě...jak to popsat...záškub jako prase a spolujezdci padají
Asi budu magor, ale plánuji převod do síly a prosím vás tímto, rozmluvte mi to

Moje osobní maximum je 240 km/h. Více jsem si už netroufl. V takovýchto rychlostech to s člověkem už pěkně cloumá. Takže nic pro mě. Má to sílu, 200 to umí = nic, silnějšího a rychlejšího už nepotřebuji a už vůbec nechápu ty blázny co si pořizují ještě silnější stroje na běžnou silnici, kde to stejně nevyužijí, leda na okruhu.

Chtěl bych vzkázat mladým, ale i těm zkušenějším střelcům, že jezdit rychle dovede kde kdo, ale ubrat plyn na místech, kde je to potřeba, nebo popř. zastavit na přechodě to je opravdu rarita, obvzláště mezi motorkáři. Pokud se budeme těmito maličkostmi alespoň trochu řídit, tak i v očích běžné veřejnosti nebudeme pouze za sobecké a bezohledné bytosti na dvou kolech. Kdysi jsem mezi takové sobce a divočáky také patříval, ale časem příjdete na to, jací jste byli hlupáci, že jste vůbec takhle riskovali se životem svým, ale i ostatních. Někomu takové věci dojdou hned, jinému až se něco stane. Já měl štěstí v tom, že většinu karambolů jsem si nezavinil vlastní vinou, ale vinou jiných řidičů. Naštěstí mým jediným takovým následkem byl doposud jen zhmožděný kotník a škoda za pár tisícovek. Člověk i po takových událostech začne jinak přemýšlet o životě co by se dělo, kdyby...

Jsem s ní celkově spokojen, jenom škoda, že téměř 3/4 roku stojí jen v garáži, nemám na ní moc čas

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
michelinpilot
michelinpilot napsal 30.12.12 v 15:40 10b.

aikon1
aikon1 napsal 24.10.11 v 10:17

Krásný kousek, takže za mě 10b. pánovi!

crasherx
crasherx napsal 13.05.11 v 14:14

Parádní stroj, tak ať šlape i po kolizi. Hoď do pucu ten lak a lítej dál Ať se daří a co nejvíc super zážitků (nejen na benzince ) a skvělých foto

Bahnu (a asfaltu taky ) zdar!

michelinpilot
michelinpilot napsal 22.04.11 v 23:22

a to jezdí,to je motorka ta Aaaaprilia

Kweni
Kweni napsal 25.03.11 v 00:42

" Chtěl bych vzkázat mladým, ale i těm zkušenějším střelcům, že jezdit rychle dovede kde kdo, ale ubrat plyn na místech, kde je to potřeba, nebo popř. zastavit na přechodě to je opravdu rarita, obvzláště mezi motorkáři. Pokud se budeme těmito maličkostmi alespoň trochu řídit, tak i v očích běžné veřejnosti nebudeme pouze za sobecké a bezohledné bytosti na dvou kolech. Kdysi jsem mezi takové sobce a divočáky také patříval, ale časem příjdete na to, jací jste byli hlupáci, že jste vůbec takhle riskovali se životem svým, ale i ostatních. Někomu takové věci dojdou hned, jinému až se něco stane. " - za toto mas 10bodu

Více komentářů



TOPlist