Univerzální stroj pro krátké i delší cesty, pro solidní zablbnutí na okreskách a kupodivu i do města. Na okruh je dobry prepakovat stupacky.
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Lokomotiva, je třeba se dobře držet za řidítka, po instalaci akrapoviče se zvedá na přední kolo jen pod plynem a zvuk byl překrásnej .. prostě láska ve stylu Bol Dór ..
Recenze
Byla to nádherná motorka .. po najetých 55tis za tři roky došlo k pádu
(ani nevim proč protože těžký otřes mozku vygumoval vše co bylo posledních 20min) ve 150kmh v pravotočivé zatáčce - nic naštěstí v protisměru - do svodidel a zbyl jen šrot a zlomená páteř, výběžky obratlové ulámaný, přeseknutý lýtko i s kostí, .. vrak jsem později prodal za 20tis .. tak snad na tom pánové po totální opravě jezdí .. moc nevěřim že to byli schopni dát kupy
Úpravy:
> silnostenny riditka sirsi o 6cm a diky nim zvyseny zrcatka od
> komplet Akrapovic vcetne svodu v titanu www.dkracing.cz,
> KN filtr
> padaky od Rutana
> Gilles prepakovani stupacek s moznosti nastaveni
stránky cb1300.cz uz nejedou ale delali jsme sraziky a prijizdeli lidi az ze slovenska
Jo. Dneska jsem zrovna v práci na svojí CB1000. Za chladného počasí to jede jak „zpraku”. A furt mě to baví.
CB1100 jsem zkoušel ještě v pětikvaltovém provedení a byla výtečná .
big.one: ahoj jindro oprášil jsem starou registraci at to má kontinuitu zítra přidam cb1100 a pozítří afriku .. už se nemůžu dočkat jara ty stale cb1000 předpokládám
SC54 se vyrábí dodnes a ty jsi živý a chodíš. Takže konec dobrý, všechno dobré
SC54 se vyrábí dodnes a ty jsi živý a chodíš. Takže konec dobrý, všechno dobré