Je to moje první motorka v životě
Výška jezdce: 186 cm
První dojmy - Strašný respekt, naposledy jsem seděl na motorce před 40lety v autoškole, (Jawa 350) je to trochu neohrabané, ale pohodlné, trošku jako velké auto GT, ten čtyřválec má pěkný krouťák a nechá si líbit relativně nízké otáčky, budu si zvykat...
Motorku bych doporučil pro - Je to pro někoho kdo nevozí spolujezdce, má rád něco trochu mimo konvence, ale vyžaduje nějaký charakter, je to motorka na vyjížďky za pěkného počasí, prostě se jít povozit a užít si fakt, že tenhle stroj jezdce do ničeho netlačí, není to závodění i když pomalá určitě není :-)
Recenze
Motorku jsem koupil loni na podzim, takže sem toho moc nenajel, ale věděl jsem, že přes zimu proběhnout nějaké úpravy, nechat originál určitě nebyla moje představa a s tím jsem to již kupoval, takže záměr byl předem celkem jasný. Chtěl jsem jinou pozici, více sportovní, úplně původně jsem přemýšlel i o nějakém kafíčku, samozřejmě GSX G není úplně dobrý základní materiál, minimálně pro svou šílenou hmotnost.
Měl jsem ale nějakou představu jak by Géčko mohlo vypadat a tak jsem začal sundavat a vyhazovat...první šly výfuky, řidítka, a k tomu všechno co jeden člověk na motorce nepotřebuje, sedlo jsem předělal na "mono" tím pádem držáky i stupačky pro spolujezdce do krabice + všechny plechový cetky co jsou jen na oko...
Kola do černé, nějaké opravy laku a byla na světě COMBUCHA , na jaře jsem koupil sadu na přední vidle přetěsnil, dal nový olej do motoru a začal jezdit.
Úbytek hmotnosti jsem pocítil hned v garáži, mnohem líp se s motorkou manipuluje,
jediné co mě při odtučňovací kůře zklamalo, byla demontáž mohutného hlavního stojanu. Je z tak tenkých trubek, že prostě nic neváží, tohle udělali japonci fakt ze špičkovýho materiálu a mohli si tak dovolit super lehkou, ale na oko robustně vypadající věc.
S motorkou se jezdí jako s 230kilovou kovadlinou mezi nohama, což jsem si uvědomil až ve chvíli kdy jsem koupil Tuono. Je ale pravda, že je pořád nesmírně pohodlná, silnici žehlí s elegancí GTéčka a možnost zařadit 5tku a předjíždět jen na plyn skoro z jakékoli rychlosti má něco do sebe. Když jsem dojížděl na Tuonu poprvé na Pekelky, tak jsem litoval, že nemám pod zadkem COMBUCHU, na výlety a cruizování po silnicích s proměnlivou kvalitou je to řek bych moc prima nástroj.
Je to asi úplná pitomost, ale mám to tak, že motorka se musí prostě v první řadě líbit,
z těch co se mi líbí můžu vybrat tu na který se bude i super jezdit, tady mě vadí, že se nedá na zadek dát pořádná guma. Nechci vůbec zpochybňovat, že na moje ježdění ta 160tka bohatě stačí, ale k tý mase motorky by prostě mnohem líp vypadala 190-200ka a to prostě na ten hubenej ráfek dát nejde a jinej se tam ani dát nedá, protože neexistuje a kdyby byl, tak se tam stejně nevejde. Takže nespokojený ego vedlo k nákupu Tuona s pořádnou zadní gumou...
Parádny prvý stroj.
Gratulujem !!!
Musím tě pochválit, jako první motorka moc super a moc pěkná. Moje první motorka v roce 1967 Jawa Pařez. Tak užívej, ať dělá jen radost.