PROFIL MOTORKY

Triumph Rocket 3 (2025)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Pepe_999
Vloženo 6.6.2025
Aktualizováno Včera v 09:39
Zobrazeno 3 074x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Motor z tanku na dvou kolech. Britská šílenost, která dává smysl až ve chvíli, kdy otočíte plynem.

Motorka koupena od Triumph Praha - Celý proces koupě motocyklu v Triumph Praha byl ok. Stejně tak služby servisu. Celkově skvělý přístup.

Výška jezdce: 192 cm

První dojmy - Respekt z nové ergonomie, posedu. Po ujetí pár metrů si to sedlo. Zdá se to malé...

Motorku bych doporučil pro - Sportovnější jezdce. Pomalu se na tom moc jezdit nedá.

Doplňky na motorce - Komplet kufry, plexi

Recenze

Po téměř 10 letech a 40 tisících km na Suzuki M1800R přišel čas na změnu. Na M18tku vzpomínám v dobrém – pohodlný cruiser, svalovec s charismem a duší.

A pak přišel Rocket 3 R Storm – technicky dokonalý stroj, který dává sílu najevo s naprostou brutalitou. Jen není tak emotivní jakou dvouválec od M18cky.

Při mé výšce 192 cm je varianta Rocket 3 R překvapivě malá. Sedlo blízko stupaček, kolena zalomená – skoro až sportovní posed. Široká řiditka mi vyhovují. Verzi GT jsem nechtěl kvůli nataženým řídítkům a obavám z grilování lýtek o výfukové svody. R-ko je kompromis, ale pohodlí M1800R se zdaleka nevyrovná.

Aktuálně najeto 4 000km.

MOTOR - výkon tříválce je naprosto brutální. Pokud nedržíte řídítka dostatečně pevně a dáte plnej, Rocket vám doslova zmizí pod zadkem. Zátah je masivní, rozdíl mezi jedničkou, dvojkou a trojkou je skoro neznatelný – motor táhne jako parní lokomotiva napříč spektrem. A když vypnete kontrolu trakce, klidně si s chutí hrábne i na čtyřku.
Jinak je ale celkový projev motoru uhlazený, možná až příliš. Syrovost, vibrace a brumlání (M1800R a jeho V-twin), zde najdete v omezenější míře - řadový tříválec. V pásmu 2 - 5tis je krouťák (225 Nm) znát a plně k dispozici, nad 5tis. citelně uvadá. Řežimy Sport, Road, Rain jsou super.

ZVUK - díky Euro 5 (EU úřednici jděte s těma normama do pr...) je to jako jet na raketě, kterou někdo vybavil tlumičem z velkého SUV. Dokonalý projev motoru dost tlumí koncovka výfuku.
Zvuk lze samozřejmě řešit výfukem – homologovaných je ale málo. Zard (cca 70 tis. Kč) výrazně mění vzhled a nelze ho kombinovat s kufry. Vandemon zní skvěle a má klapky, ale na nový Storm (s dvěma O2 senzory) zatím nepasuje.

PŘEVODOVKA - řadí jak po másle.

BRZDY - perfektní

PODVOZEK - na kvalitních cestách sedí Rocket jako přilepený. Podvozek je totiž dost tvrdý a to i po nastavení zadního centrálního monoshocku Showa. Nerovnosti na vozovce motorku rozhodí a prdel z nich bolí. Sedlo je malé a tvrdé, spodky s gelovou výplní na horské kolo našly uplatnění.

Rocket se sice tváří jako muscle cruiser, ale spíš je to naháč sportovnějšího charakteru. Kdo má blíže k silničním motorkám bude nadšený, kdo spíše k pohodovějším chopperům cruiserům bude malinko zklamán.

ZPRACOVÁNÍ je tak precizní, že by to uspokojilo i švýcarského hodináře.

ALE... přístrojovka? Sci-fi displej, co se k motorce moc nehodí. Chtělo by to klasiku – ručičky, otáčkoměr, prostě starou školu, analogy mi fakt chybí.

SPOTŘEBA: 6 l normálně, 8–10 l když přitvrdíš.
Nádrž: 18 l, tankování trochu akrobacie.

VÁHA: 320 kg, ale dobře maskovaná.

Zvykáme si na sebe, změna oproti M1800R je obrovská...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
IchBinMartin
IchBinMartin napsal 09.06.25 v 19:35 10b.

metoo

IchBinMartin
IchBinMartin napsal 09.06.25 v 19:34

Dalsi do partie nas s malymi! Hehehe!
Osobne si myslim, ze ked si bol zvyknuty na M1800R, mal si mal zobrat GT. Co sa tyka nastavenia tlmicov, mam link na video v popise motorky a po novom nastaveni to bola fakt velka zmena. Lebo okrem toho stupla od sampanskeho za stupackou je este jeden schovany srob v kastliku.
Teplo som vyriesil tiez celkom ucinne, nalepil som na vnutornu stranu krytov vyfukoveho potrubia samolepiace azbestohlinikove platy. Predavaju to v najvacsich autosuciastkach, povodne sa to lepi na karoseria ut nad vyfukove potrubie. Nastrihas noznicami, nalepis a teplota na nohe je okamzite citelne nizsia. Urob to aj na tomto, nezaskodi. Nalepil som to aj na kryt koncoveho tlmica, aby mi nepalilo na podrazku.
Inac prajem vela veselych kilomometrov a pevne nervy pri odpovedani otazok:
- ci to ma fakt 2.5l
- co to je 6-valec
- kolko to zere
- aka je zadna guma
- akeho mas, ked to musis kompenzovat tymto..
Tak ci tak, vsade budes budit pozornost, vsetci na teba budu pozerat a najde sa aj zopar nevzdelanych, co budu chciet pretekat. Naivni...

pali3x
pali3x napsal 08.06.25 v 21:54 10b.

Nádherná motorka, úplný skvost
Páči sa mi, aj keď si ju nikdy nekúpim. Mne stačí s šťastiu 1/5 objemu Rocketa

lešenář
lešenář napsal 08.06.25 v 20:00 10b.

Ahoj,ať slouží.Mám Storma půl roku a jsem pořád mega nadšenej.Při moji výšce 175cm úplně ideál.Udělal jsem si pár úprav k obrazu svému a maximální spokojenost.Hodně šťastných kilometrů, třeba se někdy potkáme.Užívej.

Robertak
Robertak napsal 08.06.25 v 12:15 10b.

tohle je prdacka masina.. byl jednim z kandidatu, kdyz jsem se rozhodoval o novym stroji.. nakonec vyhrala H2, ale na Rocketa stejne jednou dojde, citim to v kostech..

tak at to jedi

Více komentářů



TOPlist