Nesmrtelný stroj pro všechny kategorie motorkářů.
Motorka koupena od soukromý prodejce - Koupě na inzerát. Původní majitel motorku lehce položil a než se pustil do opravy, pořídil jinou. Tudíž byla za dobrý peníz. Dodnes díky za trpělivost, kterou se mnou měl, než jsem motorku opravil, udělal propadlou technickou a přihlásil na sebe.
Výška jezdce: 198 cm
První dojmy - Jako většina kluků z vesnice, jezdím od nějakých 12 - 13 let, na nějakém tom pionýru po tátovi nebo dědovi. Pak série Jawiček a ČZ, pak přišly rodina, děti, svezení sem tam na něčem a najednou jsou zase prostředky a čas na "větší stroj". Vychován Jawičkami, mám rád naháče a to mi zůstalo. Motorka "pětikilo" mi přišlo jako dobrý nápad jako návrat k ježdění.
Motorku bych doporučil pro - Úplně pro každého. Od začátečníky po zkušené motorkáře, od ježdění do práce až po kochání krajinou.
Doplňky na motorce - přední štítek, koncovky řídítek, padáky
Recenze
Procházel jsem inzeráty a recenze a hledal něco kolem té pětistovky obsahu. Za, našich klukovských let bylo pětikilo svatý grál všech motorkářů a tak nějak to ve mě zůstalo. A když jsem narazil na motorku pár kilometrů od mého bydliště, vzal jsem rovnou za auto vozík a hotovost "co kdyby". S Michalem jsme se rychle dohodli, motorka byla jen lehce položená s opravami typu "nic, co bych nezvládl". Překvapila mě váha motorky, na vozík jsem ji s Michalovou lehkou pomocí hodil skoro sám a další manipulace s ní byla taky snadná. S pomocí kamarádů jsem posháněl pár náhradních dílů, něco jsem si udělal sám, něco pomohli kamarádi, hlavně elektriku a pak hurá na STK. Všechno dobře dopadlo, pak už jen vyměnit písmenko "A" na r.z., jsem ryzí severočech a áčko jsem na značce nechtěl, takže už mám svoje "U" a hurá na silnici.
Všechny ty řeči o nesmrtelnosti GS jsou pravda. Lehká hravá motorka, snadno ovladatelná, jednoduchá na údržbu. Poruchy? Žádné! Spotřeba kolem tří litrů na sto, jízda zábavná, ano, je to naháč, ve 150 km/h se mě už vítr pokouší sundat z motorky, ale na tyhle rychlosti motorka stavěná není. Brzdy úměrné motorce, stejně víc používám přední než zadní, ovladatelnost jednoduchá, tahle motorka odpustí i nějakou tu chybu.
Začal jsem jezdit do práce, sem tam sraz a nějaký ten výlet a loni na jaře přišla nabídka od kolegy z práce, že bychom mohli jet na Slovensko, konkrétně na Duklu. Kolega s jeho partou adventuristů převážně na BMW, jeden kolega na Stromku a já na GS. Okamžitě jsem dostal přezdívku "ten největší chlap na nejmenší motorce" ale GS mě nikde nenechala. Obložená bagáží, zatížená mou výškou a váhou jela jako drak. Pravda, museli na mě kamarádi sem tam počkat, nemohl jsem předjíždět jako oni, ale každý metr cesty jsem si užil. Zatáčky v horách, rovné úseky pod horami i provoz ve městě cestou zpátky. Díky, že jste mě vzali s sebou, kluci.
Servis zvládne každý, kdo trochu smrdí benzínem. Napnout řetěz, sundat zadní kolo, když si cestou do práce proříznete pneumatiku, vyměnit brzdové destičky, vyměnit olej a filtr, namontovat přední plexi nebo upevnit padáky, všechno zvládne garáž doma a základní nářadí, které máme doma snad všichni.
Dobrá volba, Suzuki nikdy nezklame!
GS je opravdu nesmrtelná teta a zaslouží si pomník
Super recenzia.
Super nahac ja nahac a jeste k tomu petikilo