Moje první motorka. Výkonný Sportovní 4 válec…
Výška jezdce: 171 cm
První dojmy - Já, jakož to úplný začátečník jsem byl úplně nadšený, že jsem vlastník motorky. Modrá sportovní výkonná motorka, líbila se mi, hlavně jsem potřeboval motorku rychle, abych mohl po úspěšných zkouškách jezdit, abych to dostal do ruky.
Motorku bych doporučil pro - Můžu doporučit pro lidi, které láká sportovní rychlá jízda, což nebyl můj případ.
Recenze
Tento stroj jsem si vybral, na doporučení kolegy, já se v tom vůbec nevyznal, ale pomalu se do toho dostávám. Cena, plus věci k moto byly rozhodující. Na doporučení kamarádů, jsem si koupil starší motorku.
Najel jsem jsem s touhle krasavicí přes 15 tis. km. Až na dva pády, které jsem si způsobil sám svou začátečnickou nerozvážností (mokré koleje a štěrk) jsem byl s touhle mašinou spokojen.
Jízda s FZ6 je specifická, řadový 4 válec, vysoké otáčky aby to jelo. Motor tichý, ale výkonný, pro začátek až moc…
Brzdy dva přední brzdové kotouče bez ABS, musí s tím člověk opatrně, aby se to nekouslo.
Podvozek měkký příjemný, drobné nerovnosti to bralo úplně bez problému. Tato motorka do terénu nepatří, ani jsem to nezkoušel.
Ovladatelnost po získání rychlosti výborná, proto jsem taky tuto motorku zvolil na začátek. Odpověď na otázku jakou motorku zvolit na začátek je podle mě, teďka už jasná. Kup si co tě láká a líbí se ti, hlavní je, aby tě jízda na mašině bavila…
Spolujezdec, vždycky je to na hovno. Hlavně ta zodpovědnost ještě za druhou osobu na motorce je obrovská. Bo když je nehoda, a i kdyź to není vaše vina, jak to ve většině případu bývá… stejně to odserete vy, bohužel je to tak.
Úložný prostor je na motorkách vždycky kapitola sama o sobě, já dostal k motorce kufr a postranní brašny, které jsem využil na vyjížďky do Rakouska.
Spotřeba. Ta se u motorek, jak jsem zjistil neřeší… Ale funguje to všude stejně, když tomu prostě dáváte tak to něco sežere.
Servis a porucha, já dostal motorku, se kterou jsem mohl rovnou vyjet, garážovaná nové pneumatiky, nemusel jsem do servisu. Výměnu oleje jsem zvládl s kamarádem, který tohle absolvuje každou sezónu.
Motorka určená rozhodně na silnici, kde se dokáže rozvášnit 4 válec a využít své koňské síly, kde za pomoci plastového štítu, je schopen dosáhnout rychlosti přes 200 kilometrů v hodině a jezdci to není nepříjemné, což u naháčů neplatí…
S každou motorkou se dá cestovat, bez ohledu na jakou máte.
Já s motorkou absolvoval výlet do Rakouska, naprostá paráda, první dovolená na motorce. Bolela mě prdel z dlouhé jízdy na silnici ale radost z jízdy mi to nevzalo. (prostě cestovní endura jsou mnohem lepší, pohodlnější na cestování) Všechno jen záleží, jak moc chcete s motorkou cestovat nebo co sní máte vlastně v plánu.
Taky jsem ho měl, najezdil na něm přes 30 000 km. Letos jsem ho na poslední chvíli před koncem sezóny prodal. Štvalo mě, že při nižších otáčkách to nejelo, muselo se řadit a podřazovat. Kamarád byl už na Versysovi dávno v čudu a já tam kopal kvalty jako o život. Poslední tečkou, že půjde z baráku byla absolvovaná dovolená na Sardinii. Tahle cesta je trochu delší a tady jsem poznal, že na tyhle cesty už to není vhodná motorka. A to jsem měl gelový sedlo atd. Ale jinak za mě super stroj, jen už mi přestal stačit a nikdy bych si nemyslel, že uteču od Yamahy.
Fazer je skvelá motorka. Či je vhodná pre začiatočníka? Osobne by som nedoporučil...
Kedysi dávno bola mojim snom. Ale časom som zistil, že mi stačí cca 1/2 výkonu Jazdiť a cestovať sa dá na všetkom - keď si vezmeme, že ľudia cestujú na Pionieroch, Babettach...