Nutně jsem potřebovala nějakou druhou motorku k AJP PR7, která je více na leštění a koukání, no a sem tam se s tim dá kousek popojet po asfaltu, no třeba do práce či na chatu.
Motorka koupena od FIRMA:Motozone (Třebíč) - Už druhá moto od této firmy a maximalni spokojenost.
Mužů doporučit, pan Hrůza je sam fanoušek Ducati a motorkář.
Výška jezdce: 176 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati Monster 1000: Přišla lepší nabídka, a nakonec se mi v porovnání s Mutistradou zdála malá a stejně se mi celkově více líbí Multina.
První dojmy - Ne každému se sta rá Multistrada libí, to přední světlo a předek je trochu kontroverzní, trochu barokni, ale pro mě je pro mě prostě Modern Art. Teda až na to světlo. Krásně mi padla do rukou, příjemný pohodlný posaz, akorát dosáhnu oběma nohama. Táhne to jako čert, ale na druhou stranu to není jedovaté nebo zákeřné. Vrrrhn a je tam 150... Vlasti opatrně….. Co mě překvapilo tak celkem dlouhé kvalty, ale jsem zvyklá na jiné typy motorek.
Motorku bych doporučil pro - Pro mě? No ale vážně, asi to chce fandu značky, který ji odpustí její neduhy a ne vždy německou mechanickou dokonalost, ale spíše ocení její design, sportovní srdce a charisma kterého má na rozdávaní.
Recenze
Na moto jsem najela zatím 40 kilometrů, 20 při koupi, a 20 při převozu na druhou garáž na zazimování. Tak je předčasné dělat nějaké velké soudy, které bych stejně nechala raději jiným.
Jizdní pozice příjmená, motor táhne jako čert, v nízkých otáčkách se mu moc nechce,
Moto je příjemně ovladatelná a není to v žádném případě těžkopádný balvan.
Jízda v koloně trochu horší, dík tuhší spojce a dlouhým kvaltům.
Na jaře přidám více komentů až se trochu více svezu a poladíme nějaký tu bugy které motorka má, jako je třeba nefunkční otáčkoměr či horší startování za studena (dle diskuzí obvyklá potíž)
Btw neznáte nějakého machra na Ducatky z Ostravska?
Pokud ano, tak šup sem s kontaktem.
Proč jsem vybrala Multistradu alias Tramwaj?
Před spoustou let jsem byla uplně paf z kamarádova nového velkého Monstra včetně rachtáni otevřene spojky (Jejda Dejve a co když si tam strčíš nohu?) a někde uvnitř mě to stále bylo.
Btw kamarád ho pořád má a dnes je to ozdoba garáže. Kdykoliv přijdu musím se tam jít pokochat.
Když jsem na jaře vyměnila svého Dakara za AJP PR7 bylo mi to velmi líto, že odjíždí po tolika společných letech a zážitcích. Jenže mít dvě stejně zaměřené moto je kravina a rozpočet a místo je taky jen jedno.
Ale pořád to ve mě hlodalo a říkala jsem si, že by bylo fajn mít motku, kterou nebudu muset prodávat, nebuse mě trápit, že to ztrácí hodnotu, bude hezká na pohled, bude to youngtimer, nebo časem youngtimer a budu si ji moct dlouho nechat a mít prostě radost z toho, že jí vlastním. A taky se na ni můžu chodit jen tak dívat do garáže.
No a i když jsem ještě kupovat nechtěla, přišla nabídka která se neodmítá.
Vypadá velmi zajímavě opravdu tramvaj, tak ať se drží asfaltu jako tramvaj kolejí
Neobvyklý strojek
Teda koupit si na Koukání Multistradu, to musí být nějaký masochismus
Ale vážně, ve své době za ni Terblanche dostal neskutečnou bídu, ale čas to docela vylepšil. Zepředu teda zůstane hnusná až do konce věků, ale dají se koupit za rozumný peníze, tak proč ne.
Rachocení suché spojky mě tak dlouho lákalo, ale zároveň jsem se bál Ducati až jsem si koupil Moto Guzzi
Ať dělá jen a jen radost