Má předposlední radost, teď už má jiného bikera. Jediné čeho jsem s ní bál bylo, že přijdu o papíry. Jinak sloužila a dělala jen radost.
Výška jezdce: 187 cm
První dojmy - Oťukávali jsme se opatrně, jízdní režimy šli od nejpomalejší reakce na plyn až po nejrychlejší. Ten zátah 3 válce se musí zažít. V nízkých otáčkách se jí vůbec nelíbí a proto jsem jí tam moc nenechával, z toho plynul můj strach, že přijdu o "papíry". :-)
Doplňky na motorce - 1x kufr o Givi a 2x originální boční kufry yamaha
Recenze
Chtěl jsem zkusit 3válec, předtím 2válec v Suzuki. Za mě velký rozdíl nejen v KW a NM, ale celkově. Úplně jiný stroj. Sice se o ní píše jako o cestovní motorce, proto jsem si jí i vybral, ale to je, podle mě, až její druhá dovednost. První je rychlost a radost s jakou jde do zatáček. Reakce na plyn, okamžitý výbuch akcelerace, ať je ručička otáčkoměru kdekoliv. Ježdění za hranicí povolených rychlostí je pro ní snad přirozené. A to druhé je teprve nějaké cestování a tady bych měl trošku co vytýkat. Nebyla to taková pohoda jako na V Stromu, Tigeru či CFMoto 800MT. Dá se na tom ujet 400km v kuse, ale už to pro mě bylo na hraně. U Stromku jsem byl schopný najet za den 800km a druhý den se těšit znovu za řídítka na další porci km. Ale vzpomínky jsou jen pozitivní po těch cca 15tis.km.