Nahá klasika na každý den. Krouťák a zrychlení, zvuk motoru dělá zážitek i z pomalejší jízdy.
Výška jezdce: 185 cm
První dojmy - Dojmy z první jízdy byly takové jaké jsem očekával. Je to kus pořádného železa, bylo nutné si zvyknout na přenášenou sílu a jemně si hrát se spojkovou páčkou, která má těžší tah. Jinak je vše tam, kde má na takové motorce být.
Motorku bych doporučil pro - Motorka je nízká ale 330Kg je znát na místě i v zatáčkách. Tak že, uřídí ho i holka 160cm, protože dosáhne na zem, ale určitě nedoporučuji jako první motorku.
Doplňky na motorce - Vyhřívané rukojeti Harley, slip-on koncovky rinehart racing, stupačky-plotny spolujezdce, zadní opěrka spolujezdce, Kuryakyn předkopy, navigace Garmin Zumo XT2, vnitřní tašky do kufrů, zadní nosič s vrchním kufrem nebo volitelně přepravkou pro psa.
Recenze
Chtěl jsem mít spolehlivého Choppra, ale i pohodlnou cestovní motorku na delší trasy po Evropě. Najel jsem za rok ca. 16tis km bez poruch, jen měním olej, brzdové desky, gumy a jsem celkově nadšený z volby.
Povedlo se mi letos objet i Balkán a domů jsem přijel odpočatý. Tento stroj se dá odstrojit, nebo přizbrojit podle potřeby jednoduše doma v garáži. Plexi, kufry, nosiče, koncovky výfuků. Konstrukce je jednoduchá a ověřená léty. Výkon brzd je dostatečný na svižnou bezpečnou jízdu. Už tu máme sice ABS, ale palivové mapy nejsou, motorka jede pořád na plný výkon s krouťákem 160Nm, což si plně užívám hlavně při rozjezdech a předjíždění. Do kufrů se vejde rozumné množství věcí, například jsem do dvou kufrů dal 6 pet láhví, po 1,5l vody.
Nevýhodou je, že se mu nechce do terénu a na údržbu je potřeba imperiální nářadí.
Další diskutabilní výhodou/nevýhodou je hluk laďáků, sice jízdou pomalu hluchnete, ale zato jste všude slyšet, zvěř Vám nepřebíhá přes cestu a na sporných křižovatkách v Chorvatsku Vás po hlasitém protůrování nechají raději všichni odjet prvního :)
Pěknej Harley . Líbí se mi ,že máš otevřený laufy. Vopravdu to není do terénu.Jinak vše super. Jen hřmotné pohodové km.