Pro mě prostě skvělá motorka, co mi padla
Motorka koupena od FIRMA:HSmoto (Tábor 2)
Výška jezdce: 192 cm
První dojmy - Už první projížďka (půjčena u HS Moto Tábor) mi utvrdila, že ho chci. Parádní motor, posez, výška, prostě mi sedla. Jízdu po koupi jsem si moc neužil, počasí nebylo nic moc a hlavně zima, vezl jsem ji v listopadu.
Motorku bych doporučil pro - Myslím, že pokud se líbí, pak pro všechny, co mají rádi cestovní endura
Doplňky na motorce - Doplňky: vyšší plexi, vyšší sedlo, centrální stojan (vše origo Suzuki), padáky, kryt motoru, zvýšení řidítek, patka bočáku (vše SW Motech), vyhřívaný hefty, sada hliníkových kufrů Bumot, navigace Garmin Zümo XT včetně držáku od Touratechu a jako poslední přírůstek je tankvak SW Motech
Recenze
Po 10-ti leté zkušenosti s malým Stromkem, který mě nikdy nikde nenechal, ale už byl starší s nájezdem a chtěl jsem si udělat radost, jsem se rozhodnul pro změnu. Koukal jsem, co je v nabídce. Líbil se mi od začátku V-Strom 800DE, ale nechtěl jsem koupit hned, chtěl jsem srovnání. Koukal jsem na nového Transalpa a malý GS. Koukal na spoustu videí a četl články, srovnání atd.
Potom všem padla volba na Stroma.
Hned v březnu 2024 jsem začal najíždět prvních 1000km, to byla nuda kvůli limitu otáček. Ale potom jsem si to začal užívat a užívám dál.
Je konec září, máme spolu najeto 6500km, jeli jsme Pyreneje.
Když to shrnu (srovnávám s V- Strom 650):
Motor - pecka
Pohodlí - za mě velmi dobrý
Brzdy - fakt brzdí dobře
Tlumení - velmi dobrý
Ovladatelnost - velká spokojenost
Quick shifter - jak mi řekl kamarád, co má GS 1250 - kam se BMW hrabe s jeho QS
Ergonomie - super
A tak bych mohl pokračovat ?.
Ale nebudu vyjmenovávat jen samá superlativa. Jsou i věci, co se mně nelíbí:
Mám problém Stroma hodit na centrální stojan, je potřeba fakt síla (a to mám origo Suzuki stojan). U staršího to byla hračka
LED světlo nějak svítí, jak jsme ale jeli s ženou ve dvou, svítil do oblak, je nutno seřídit, co není až tak easy
Motor bych řekl, že víc topí a v létě na křižovatce to jde do nohy
Gumy Dunlop - četl jsem a byl upozorněn, že moc nevydrží. Šly dolu ve Francii po 4011km (zkušenost s Metzler Tourance i 10000km), což si myslim, že je fakt málo
Dušové pneu - jelikož jsem píchnul už po 1500km, tak oprava byla komplikovanější než jen knot, ale asi to k enduru patří
Jinak x-krát diskutované vibrace - ano, slabé vibrace se objevují mezi 5000-6000rpm, ale za mě to není nějak extra, aby si to zasloužilo takový povyk.
Díky, jsem fakt spokojenej. Světla mě spíš překvapily, že základní seřízení je dělané na jezdce ale bez batůžku
Těžko jsi mohl vybrat lepší motorku Král Alp je to nejvíc, co se dá na dvou kolech dosáhnout. Tak ať přináší jenom radost Pokud jde o světla, letos mne tma zastihla cestou po Sardinii a byl jsem naopak překvapený celkem slušným výkonem. Lepší by byl samozřejmě... lepší
Dobrá volba
no neřekl bych, že duše k enduru patří...určitě ne k nové motorce, tam by měla bát bezduše.
Tak to se těším na tvé zkušenosti s přídavnými světly. Ať ti Strom slouží