renocar_zari



PROFIL MOTORKY

CFMOTO 800MT (2023)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Rady
Vloženo 29.9.2024
Aktualizováno 30.9.2024
Zobrazeno 4 591x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Hezká motorka, která mne oslovila už na letošním veletrhu v Brně. Když jsem jividěl v černé barvě, tak jsem neodolal a už je doma :)

Více fotografii

Výška jezdce: 184 cm

První dojmy - První dojmy jako vždy u nové motorky? Musel jsem ale zahodit předsudky co se týče čínských motorek. Byl doby, kdy bych si od nich motorku nekoupil. Dost mi v rozhodování pomohl Jarda Šíma a jeho zkušenosti po ujetých 100 000 km na tomto motocyklu a také kladné hodnocení spousty uživatelů po celém světě. Člověk také přemýšlí, jestli opravdu potřebuje třetí motorku a jestli bude mít dostatek času na všech jezdit. Nicméně tento typ motorky doma nemám a čas si pro ni rád najdu ;) Když nesedne, tak půjde do světa. Zatím to tak po krátkých zkušenostech rozhodně nevypadá :)

Doplňky na motorce - - vyšší plexi
- menší řetězové kolečko 15z
- kufr Shad, boční hliníkové dokoupím později
- větší blastry
- delší ramínko spojky
- ochranná mřížka chladiče

Recenze

Na zkušenosti a nějaké hodnocení po ujetých necelých 1000 kilometrů je velmi brzy. Každopádně si jízdu na této motorce užívám a postupně si na sebe zvykáme :)
Jsem také velmi překvapen, jak velký krok tento čínský výrobce ve výrobě co se týče kvality motocyklů udělal. Zřejmě to souvisí ve spojení s KTM. Vše je kvalitně provedeno a nic nevrže. Motorka má velký rozsah asitence, tempomat, quick shifter, jízdní režimy, full LED světla, vyhřívaní gripů a sedla řidiče. Dokonce asi jako jediná motorka má v zadu umístněný radar, který oceňuji.
Na naše vozovky je to ideální motorka (žehlička), která nepřenáší nerovnosti vpzovky na řidiče. Jízda po polňačce, či lesní cestě také není problém. Ale na těžký offroad to s ohledem na hmotnost a vyšší těžiště není. Posez na motorce je i po ujetí větší vzálenosti příjemný a batůžek si také pochvaluje. A to je zvyklá na křeslo z BMW K120Lt :)
Snad jen vyhřívání sedla (je pouze u řidiče) by chtěla dodělat, ale to nebude po skončení záruky problém. V CF v Brně tento nedostatek odstraní za 3t.

Nedostatky:

- tempomat je funkční pouze v rozsahu 40-125km/h od 4-rychlostního stupně
- složité seřízení předního světlometu (nutná demontáž klaksonu, seřízení pomocí křížového šroubováku)
- nastavení zadního tlumiče pouze pomocí hákového klíče
- pod sedlem úložný prostor pouze na lékárničku a TP
- nedostupné spojení s androidem pomocí android auto, sdílení plochy s Iphone je funkční
- nepoužitelná vestavěná navigace
- hlasové ovládání pouze v AJ
- schází zobrazení okolní teploty

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
BabettakPV
BabettakPV napsal 03.10.24 v 06:14 10b.

Jak jsi prosím spokojený s delším ramínkem spojky? Dost o něm uvažuju. Předpokládám, že sis jej montoval sám, nebyl s tím žádný problém?

krtek123
krtek123 napsal 30.09.24 v 19:23 10b.

Ahoj,
moc hezká motorečka a vidím, že to není Tvoje první, tak jsem rád, že Ti sedla. Já jsem zatím po dvou letech ježdění moc spokojený. Přeji Ti spoustu kilometrů bez nehod a jen samou radost.

Rady
Rady napsal 30.09.24 v 11:42

Ano, mám Explore. Sedačka je vyhřívaná pouze u řidiče, ale v CF Brno to za 3t. dodělají i pro spolujezdce. Co se týče quickshifteru, tak na ten je třeba si zvyknout (podřazení bez plynu, řazení nahoru min. při 70% otáček) a pak už je radost tuto vychytávku používat. I tak ale občas použiji spojku.

TomZul
TomZul napsal 30.09.24 v 10:56 9b.

Ahoj,
podle toho radaru usuzuji na verzi Explore. A ta by podle mě vyhřívané sedlo mít měla. Jinak za mě moc příjemná motorka. Pouze u testovačky mi párkrát nezařadil quickshifter a dost mě to štvalo a jednou i potrápilo, bo chceš vyrazit a ono to nezařadí. Ale to mohl být problém kusu nebo mé neohrabanosti. Jinak jsem byl mile překvapen.

Více komentářů



TOPlist