Vítěz Alpen Masters 2023 - silniční verze
Motorka koupena od Globál Moto Hradec Králové - Splněno vše co bylo domluveno.
Výška jezdce: 172 cm
První dojmy - V prosinci jsem zaplatil zálohu a pak čekal na první dodávku modelu Suzuki V Strom 800 do České republiky. Přišla koncem ledna a díky nečekaně teplé zimně už někdy v polovině března měnil olej a mohl si užívat dosud nepoznanou radost z jízdy v plné parádě,
Motorku bych doporučil pro - Často tady čtu že: každému komu se líbí... přijde mi to rozumné.
Doplňky na motorce - Docela drahé padací rámy, vyhř. rukojeti, navigace Garmin, kufry, centrál.stojan...
Recenze
Patnáct let jsem byl věrný modelům Suzuki DL V Strom 650, léta mi ale běží a tak jsem se rozhodl pro výměnu za něco lehčího. Zkušební jízda na Hondě CB 500X mi ale v praxi ukázala, že tudy pro mne cesta nevede. Je to opravdu skvělá motorka, ztráta výkonu mne nicméně připravila o část radosti z jízdy.
Říjnové číslo časopisu Motocykl, věnované mj. velkému finále Alpen Masters 2023, mi přineslo vyřešení nástupce na zlatém podnosu. Nač hledat dál, když se mohu spokojit s tím nejlepším.
Hledal jsem lehčí motorku, osmistovka je naopak proti 650 o něco těžší. Nicméně při jízdě je naopak hravější, zátah motoru logicky výrazně silnější a díky quickshifteru i plynulejší.
Nikdy mne moc nebavilo, jezdit jen tak pro radost - od nikud nikam. To už je teď minulost, když je pěkně tak se důvod dá vždycky najít.
Zkušenosti po ujetí 7.200 km.
- To méně příjemné je, že motor a výfuk při pomalém popojíždění, př. ve městě a za vyšší venkovní teploty, nepříjemně topí na pravé lýtko. To jsem ze slabšího bratra 650 neznal. Vyřešil jsem to dodatečnou tepelnou izolací na pravé nohavici kalhot. Popojíždění po Sardinii jenom v kraťasech nicméně moc veliká hitparáda nebyla.
. Na displeji motorky přibyl ukazatel momentální spotřeby a tak třeba při jízdě po dálnici s plnou polní jsem s hrůzou pozoroval čísla atakující desítku. Malý Strom na tom nebyl asi o mnoho lépe, jenom mi to nedával tak hned najevo.
Pro cestu přes hory napříč Itálii jsem zvolil místí silničky a výrazně pomalejší jízda znamenala spotřebu 4,5 l /100 km. Na fotkách je nicméně vidět, že součinitelem odporu můžu konkurovat možná jedině naložené Tatře s vlekem.
Teď ty plusy:
Projev motoru je obecně hodnocený velmi dobře, často se zmiňuje že má projev silnější kubatury. Takže ano, zátah z nejnižších obrátek je velmi výrazný a lineární, bez cukání nebo propadu výkonu.
Reakci na plyn lze ovlivnit zvolením jedné ze tří palivových map, pro moji jízdu nicméně stačí ta poslední, nejméně agresivní.
Ochranu před větrem jsem zlepšil výměnou orig. plexi za nejvyšší tur. od firma KAPA. Je o celých 40 cm vyšší, pomocí podložek pod spodní šrouby jsem ho sklonil dozadu tak krásně vidím přes horní okraj a navíc cítím proud vzduchu až nad přilbou.
Jak už jsem se zmínil, podvozek je skvěle vyladěný a spolu s charakteristikou motoru je jízda zážitek. Nakonec vítězství v Alp.Master je toho jednoznačným důkazem.
Gratulace k novému stroji. Je hezké,že jsi zůstal věrný jedné značce. Já si letos koupil nového V Stroma 1050 DE a také spokojenost.Recenze mohla být obsáhlejší. Tak ať ti slouží stejně dobře jako ty předešlé Suzuki.
To: valasek
Gratulace k novému stroji!
Prosím o info na vibrace ... na zahraničních fórech se řeší poměrně často, že při cestovní rychlosti (typicky dálnice nebo rychlý přesun) jsou výrazné vibrace??? Pravda či ne? Dík.
Gratulace k novému strojku!
Mě se líbí, že jsi věrný nejen manželce, ale i značce motocyklu-parťáka.
No s přibývajícími léty ( jediná spravedlnost, že přibývá každému)
roste i objem - naprosto skvělé!!!
Užij si krásný podzim života v jedné stopě
A VŽDY ŠŤASTNÝ NÁVRAT!!!
Více na: https://www.motorka...79&act=komentare
Copyright © Motorkari.cz
Gratulace k novému strojku!
Mě se líbí, že jsi věrný nejen manželce, ale i značce motocyklu-parťáka.
No s přibývajícími léty ( jediná spravedlnost, že přibývá každému)
roste i objem - naprosto skvělé!!!
Užij si krásný podzim života v jedné stopě
A VŽDY ŠŤASTNÝ NÁVRAT!!!
Máš pravdu, kdo tuhle motorku zkusí těžko najde něco lepšího.
Ať Ti dobře slouží a dělá radost, jako ty předchozí!