Odvážný design, slušná výbava v základu, výrobce který už pár motorek vyrobil, tak snad to bude přiměřeně fungovat.
Motorka koupena od FIRMA:RV moto (Klabava)
Výška jezdce: 176 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Benelli TRK 502 X: Kratší záruka nepřevoditelná na dalšího majitele
Benelli TRK 702 X: Vyšší cena a stejný problém se zárukou jako u menšího modelu
QJMotor SRT 550 X: Zpracování některých konstrukčních prvků, pro mne úplně neznámý výrobce
První dojmy - Prvních pár desítek kilometrů bylo těžkopádné seznamování. Motor byl velmi syrový a jeho chod takový tvrdý s výraznými vibracemi od 4tis RPM. Postupně jak se najíždí první stovky km, bych řekl že se jeho chod kultivuje a i vibrace ustupují. Výkonově mu nemohu nic vzhledem k objemu vytknout, spíše naopak. Pokárání si zaslouží řazení, které je zbytečně na velké dráze a rozhodně nejde řadit jen pohybem špičky. Trochu nezvykle působí i spojka, která má při každém rozjezdu potřebu si v poslední fázi škubnout a nezabrat plynule, ale naráz. Budu řešit při prvním servisu, pokud se to časem nezlepší. Jinak zatím je brzy na větší hodnocení. Spotřeba rozumná (4l), zvuk pěkný hluboký, brzdy velmi dobré, podvozek možná trochu tužší, ale časem se podívám na jeho nastavení.
Motorku bych doporučil pro - Někdo komu je jedno že nesedlá japonce, ale jinou rýži.
Doplňky na motorce - Vyhřívané rukojeti Oxford, jinak je vše originál - padáky, hliníkové kufry.
Nainstaloval jsem jen krátkou zástěrku k zadnímu tlumiči, aby na něj tolik nelítala špína od kola, ochrannou fólii displeje a na montáž čeká přídavný displej s navigací a časem asi vyšší plexi.
Recenze
Motorka mi oslovila designem, výbavou a to že to je Čína, naprosto házím za hlavu. Kdo dnes nevyrábí v Číně, ten neexistuje. Mateřská firma Loncin je částečně zárukou, že motorky asi vyrobit umí a snad něco přenesla i do výroby její odnože Voge. Na motorce budu jezdit vzdálenosti do 150 km, takže už nepotřebuji žádný těžký cesťák.
Počítám s tím, že spousta lidí nad tím ohrne nos, ale jejich nos mi absolutně netrápí.
Co se mi opravdu líbí, jsou naprosto špičkově zpracované kufry, které mají dokonce kompletní vnitřní polstrování v černém velurovém semiši. Polstrování je vyjímatelné a velmi doře zpracované. Součástí horního kufru je také síťka ve spodní části víka a LED osvětlení.
Při ranní jízdě do práce, jsem si krátce vyzkoušel účinnost předního LED světlometu. Není to špatné, ale řekl bych, že Honda ADV kterou mám také doma, svítí o něco málo lépe. Naopak mi velmi překvapila svítivost LED mlhových světel, které svítí opravdu velmi dobře a výrazně osvětlují prostor pár metrů před motorkou.
Zatím mám najeto necelých 900km a čeká mi první servis kde budu řešit jediný problém a to je chod spojky, který se mi úplně nezamlouvá a s najetými kilometry se to nijak nezlepšuje (ani nezhoršuje).
Zaujímavá motorka.
Minule som bol v predajni VOGE u nás v meste. Najväčší nedostatok značky bol ten, že predávač nevedel VôBEC NIČ o motorkách Možno sa už niečo naučil, alebo bol nahradený...
Za mňa - je to krajšie ako Benelli TRK, ale za ceny, ktoré stoji Voge sa už pozriem aj inde. Nič proti Číňanom - napr CF Moto sa celkom chytila... V každom prípade, aj známi výrobcovia dnes robia svoje lacnejšie / menšie motorky často v Číne (Ázii).
A nakoniec - Ázia je kútom sveta kde jazdí motoriek viac ako dosť
Mimochodom...
Loncin tuším vyrábal v licencii motory Rotax. Montovali sa do BMW F 650 GS neskorších modelových rokov (generácia Sertao to mala). Práve preto mi VOGE 650 DSX prišlo na prvý pohľad ako vynovené BMW F650 GS Na dotyk príjemnejšia / modernejšia motorka, ale na 2. pohľad ako "facelift" BMW .
Tenhle na to ma dobre videa a urcite to neco snese