Starý dobrý italský traktor. Nejmenší z takzvaných malých bloků, tedy řad V35, V50 a V65.
Výška jezdce: 204 cm
První dojmy - Kupodivu to chytlo a jelo. Parádní zvuk!
Motorku bych doporučil pro - Pro všechny nadšence do techniky a jízdy v jedné stopě.
Doplňky na motorce - No jsou tam padáky, nevím jestli byly už ve standardu, ale jsou tam. Dále je tam dobový italský kufřík a plastový zámek na integrální helmu. No spíš na nějakou retro, která nemá příliš silnou spodní část…
Recenze
No jak to jenom začalo… Moje klasické utrácení času nad inzeráty motocyklů za pár korun z okolí. Když se objeví něco pro mě zajímavého, tak si to dám do oblíbených a časem se dívám jak se tomu inzerátu daří a jaký je vývoj ceny. No a takhle jednou se objeví Guzzina, ani né moc hezká ale rozhodně zajímavá… Na sobě ještě koženkový postroj, no vypadala od pohledu zanedbaně. Dal jsem si ji standardně do oblíbených a sledoval… Asi po měsíci na to kouknu a je tam stále, říkám si, proč jí nikdo nechce, no dobře 1A to není, ale je to rozhodně zajímavý kousek. Nebylo co na práci a tak se rozhodují, že se na ní zajedu podívat, vždyť to není daleko.
Guzzina nevypadá moc vábně, barva na plastových dílech místy oloupaná, olej teče všude a koženkový postroj na nádrži je odpudivý. Motor chytá a jedu se projet. Jak už jsem četl tady v recenzích, zvuk je na ten objem opravdu famózní. Ve vyšších otáčkách se chová celkem ochotně, dole je to neposlušný a volnoběh nedrží. Ale má elektrický startér a s plynem chytá. Brzdy nicmoc, zejména přední nepotěší… až doma se dozvídám, že to má kombinovaný systém, kdy se zadní brzdou brzdí i jeden kotouč vpředu. No považte, rok 79, objem 350 a dva kotouče vpředu, chtělo by se říct, kdo z vás to má:) Takže po krátké projížďce se vracím k prodávajícímu a už mi to v hlavě šrotuje. Jako další moto rozhodně nepotřebuji, ale na druhou stranu je to zajímavý kousek a náklonnost ke značce tu také je. Říkám prodejci, že si to rozmyslím a večer mu dám vědět… Ale byl to obchodník a chtěl kout železo dokud je žhavé. Prý mu jen pár lidí volalo, ale nikdo se ještě nepřijel podívat.
A asi už ji nabízel dlouho a mě se objevila až v momentě, kdy se cena dostala pod nastavenou horní hranici. Tak učinil nabídku, která se nedala odmítnout a za dva dny mi ji přivezl domů už s českými papíry.
Přes zimu se udělala nějaká údržba, přetěsnily se vidlice, motor, udělaly se karburátory, brzdy, nechaly se přelakovat plastové schránky a přední blatník. No a teď se jezdí…
Je to malé, hravé a dá se na tom i cestovat.
Však předchozí majitel to měl celý život a byl to zřejmě takový cestující kovář… K tomu postroji na nádrži totiž patřil i cestovní vak. Bohužel to leželo také někde ve vlhku a nebylo to k ničemu. Nicméně starý pán tam měl kromě svetru a větrovky i spojkové lanko, náhradní duši, přírubu ke karburátoru a žárovky.
Starší, ale parádu dělá. Takže 10 b.
super
Prostě Guzzina
No moc pěkná motorka gratuluji ke krásnému výběru
.tak ať dělá.radost.
Jééé malý blok v nejmenší verzi, a pěkný! Tak ať jde práce od ruky a mašina dělá jenom radost!