Jsem s ní naprosto spokojený. Výkon stačí a je krásná.
Motorka koupena od miris55 (Držovice)
Výška jezdce: 176 cm
První dojmy - Jako nezkušenému se mi první dojmy bez nějakého srovnání hodnotí trochu těžko. Před sednutím na tuto motorku jsem řídil pouze atoškolovou Kawasaki ER 6N. Seznamovací jízda se mi ale líbila. Stejně tak zkušenosti z prvních jízd na ní hodnotím kladně s tím, že jsem si vybral dobře a určitě v nejbližší době nemám v plánu přesedlat na jinou motorku.
Doplňky na motorce - Padací rámy, kryt motoru, blastry, centrální stojan, usb zásuvka, prodloužený díl blatníku, pogumované brašny, hrazdička pro navigaci, rozšíření bočního stojanu. Podpěrné tyče bočních brašen vlastní výroby.
Recenze
Úvod bude trochu o mě, tak ho klidně přeskočte na další odstavec, jehož zhruba první polovina je můj popis výběru motorky nezkušeného jezdce probíhající jen ze židle u počítače.
Je rok 2024 a je mi 36 let, starostí ohledně rodiny i zaměstnání stále přibývá a u spousty lidí, je toto ten čas kdy svou motorku prodají. Já to mám naopak, motorky se mi vždycky líbily ale vzhledem k jiným zájmům jsem v životě už na motorku neměl dostatečný prostor, nebo jsem si to dřív jen spíš tak myslel. Uvědomil jsem si, že ten mladej kluk je už pryč a lepší to už nebude tak kdy jindy, když ne teď.
Vždycky jsem měl rád dobrodružství, cestování a poznávání nových míst v přírodě a tak jsem měl předem už trochu dáno, z jakých motorek si budu vybírat. Asi tři měsíce jsem trávil srovnáváním všech možných cestovních endur / ADV motorek vyrobených přibližně v posledních asi 15ti letech. Mám sice skoro čerstvě rovnou ŘP sk. A, ale říkal jsem si, že větší objem okolo litru zatím není v mých možnostech a je to pro mě začátečníka horizont přez který nevidím. Versys-X300 jsem při prvotním průzkumu vyřadil s tím, že je to slabé a poohlížel jsem se směrem 500+, nějaký čas jsem měl na 1. místě svého žebříčku Suzuki V-strom DL650, u kterého jsem se na delší dobu zastavil a myslel jsem, že mám vybráno ale objevilo se potom ještě několik dalších alternativ které jsem přehlédl a usoudil jsem, že jsem si průzkum neudělal správně důkladně a tak jsem to začal procházet znovu s tím, že zahrnu i slabší obsahy o kterých jsem časem už i začal uvažovat jako o pro mě možných a že po rozježdění přejdu na něco silnějšího, třeba zmiňovaný V-strom nebo lákavou Hondu CB500X a taky jsem si řekl, že nechci pořizovat ani nic staršího, že čím mladší tím pro mě více vyhovující. Táhlo mě to spíš ke dvouválci a tak se to rychle zúžilo, Nechtěl jsem aby byla motorka těžká, chtěl jsem větší obsah nádrže a když jsem z těch "slabot" vzal toto v úvahu a škrtnul ty výkonem dle mého spíš už nedostačující jako třeba V-strom 250, měl jsem z toho tuto třístovku která mé rozhodování silně ovlivňovala i svým vzhledem. Cena byla taky ve srovnání s konkurencemi velmi příznivá na to, co tato motorka nabízí. Mám teď zatím něco přez 1000Km a stále se s ní učím a seznamuju, jezdím s ní teď denně 20Km do zaměstnání a mám z ní velkou radost, hodně toho odpustí, auta co chci předjet s ní předjedu, sedí se mi pohodlně. Na polní i lesní cestě na které občas zajedu při projížďce jsem zatím ještě nespadl i když ty sériové pneumatiky jsou spíš na asfalt. Spotřebu mám krásných 3,3l/100Km a na tachometru jsem jednou zahlédl i 159Km/h. Ve dvou jsem zatím nejel ale měla by to tak zvládat i naložená a určitě i delší cestu a já bych příští sezonu snad už mohl taky, třeba někam na Balkán.
Trochu nechápu tu spotřebu. Já mám u Versyse 300 dlouhodobě 3,7-4,0 podle PP, podle dotankování o 0,3l více. Mám ji na dojíždění do práce, tak u ní tu spotřebu řeším.
Dobrá volba na začátek.
Lehkou ,to je co potřebuješ na vyježdění. Máme tenhle motůrek v Z300 a on dobře jede a moc nevibruje. Žena už jej 5x vyvětrala v Alpách.
Obávám se,že ti co touží po novém Versysovi 500 by asi byli právě z vibrací motoru 500(450) jaksi nepotěšeni... Co u naháče nevadí ,by u cestovní motky mohlo. Leda ,že by Kawasaki Heavy Industry hodilo nějaký to heavy do motoru na zklidnění ... Ale jinak tento nový motůrek jede jako z praku!
Mně se ta hle mašina líbí moc. Už jsem to psal, i Simier mi to připomněl, že by bylo fajn tam dát 500 motor a měl bych super nástupce letitého KLE.
Moc pěkná
Skvelá motorka, tiež som po nej "pokukoval", len akosi nie je celkom bežná v našich končinách.
Páčil sa mi aj príbeh okolo motorky... Čo je to za vek 36 rokov ... To človek má stále malé deti (pokiaľ nezačínal v 18-ke) a čas na motorky ani peniaze nie sú nazvyš. Človek sa začína viac venovať svojím záľubám po 45-ke...
Prajem všetky šťastné kilometre a veľa radosti