Honda CBF600s má pocitově hezkou, hladkou, lineární charakteristiku výkonu, už od nízkých otáček. Není to žádný trhač asfaltu, ale dá se na ní celkem pohodlně a nakonec i vcelku svižně cestovat.
Výška jezdce: 182 cm
První dojmy - Motorka stála prakticky 10 let v garáži, protože nebyl čas, a na manželku byla velká a těžká. Tak jsem si říkal, že by byl hřích, kdyby se měla prodat, když je to perfektně fungující stroj. Tak jsem se rozhodl, že si ji nechám.
Recenze
Motorka byla padlá, sklouzla se asi ve 30km/h po asfaltu. Odřeniny se opravily, vyměnil jsem kapotáž na levé straně a jelikož už začínalo počasí, tak levá strana je vícebarevná, nastříkat se to může v zimě ?.
Když už byly dole kapoty, šla dolů i nádrž a preventivně jsem vyndal karburátory, nechal je vyčistit. Přitom jsem rovnou koukl na vůle ventilů (ve skoro 40 000km nebyla potřeba hýbat s nimi). U karbů jsem zkoukl hladiny, provedl synchronizace a nastavil volnoběžné směsi (byly nepochopitelné o víc jak 2 otáčky povoleny, oproti výchozímu nastavení. Rovnou při tom proběhla výměna vzduchového a olejového filtru, oleje a chladící kapaliny. Byla přezuta i pneu za Pirelli ST Angel. Zadní pneu je víc než 10 let stará, ale zatím ji nechám, vzorek má a dá se klopit až na kraj.
A pak ještě přetěsnění předních vidlí.
Kvůli pověsti Hondy a regulátoru jsem nainstaloval na řídítka digitální voltmetr, abych měl jistotu, že dobíjí, popřípadě nepřebíjí.
Tak ať dělá jen radost.