Super cestovní i částečně sportovní silná motorka s kvalitním podvozkem a brzdama, jednoduché doladění zadního tlumiče
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSX-S1000GT: vzhled a osobní preference
První dojmy - Lineární výkon, kvalitní podvozek, super brzdy, pohodlná cestovní motorka se sportovním nádechem. Byl jsem si ji otestovat v Brně a po FZS 1000 jasně lepší ve všem, hlavně ta tuhost celé motorky, příkladné řazení s QSH a přední brzda krásně dávkovatelná jedním prstem
Motorku bych doporučil pro - kdo už má něco odjeto, nechce cestovat na naháči a BMW GS je moc páprdovská :)
Doplňky na motorce - Kufry, jednoduchá montáž a demontáž s vnitřními taškami pro šikovné přenášení. padací protektory
Recenze
Po FZS 1000, se kterou jsem byl velmi spokojen jsem vybíral něco podobného na občasné cestování delší i kratší a nebo jen tak se projet. Moc na výběr s podobnými vlastnostmi motorky bohužel nejsou. Možná Suzuki GT. Od BMW už je cena nesmyslná a úplně podobný typ jsem nenašel (jinak výběr velký).
Byl jsem si ji otestovat v Brně a po FZS 1000 jasně lepší ve všem, hlavně ta tuhost celé motorky, příkladné řazení s QSH a přední brzda krásně dávkovatelná jedním prstem, kvalitní podvozek s rychlou změnou tuhosti zadního tlumiče, spotřeba je taky v normě (i když o to tady nejde), výkon lineární, řazení bezproblémové, zvuk bohužel spíše ze sání, koncovka je asi limitovaná tím eco kurvítkem pod motorkou (škoda :( ). Domnívám se, že akrap, kterého nabízí, je bez výměny kompletního výfukového potrubí zbytečný. Doplnil jsem raději padáky (nová moto) a kufry pro cestování. Zakoupil jsem u prodejce SMRŽ v Českých Budějovicích, který nejrychleji a nejlépe komunikoval ohledně zelené varianty a doby dodání (doporučuji). Ve dvou se dá po přitvrzení zadního pružení jezdit bez problémů (ale asi jsou pro spolujezdce pohodlnější motorky (daň za sportovní moto). Zatím nadšení !!!
Krásná kawina..užívej
Pekne si to uzivas
pekna je
mel jsem model 2017, jeste s dvema vejfukama a ten akrap, co tam davaj, delal moc peknej sound - byl pekne dunivej, ale furt nebyl urvanej (coz ja osobne velmi kvituju, je to cestovni masina a kdyz na ni sedis celej den, tak je urvanost spis na skodu).. nevim, jak to bude s tou jednou koncovkou, ale skoro bych veril, ze to bude podobny..
hodne me bavil ten motor, kterej ma zatah jako bejk snad uz od 2000 otacek, coze je u ctyrvalce dost nezvykly.. ale nejak se to inzenyrum z kawy proste povedlo naladit, snad to ty novy euronormy u modelu 24 nezkazily..
tak at to jezdi, s touhle potvurkou uzijes spoustu srandy