Po mnoha letech na chopperech a loňské dovolené na Balkáně, jsem usoudil, že výpravy na východ je lepší absolvovat na nějakém cenduru.
Motorka koupena od MotoRi Písek
Výška jezdce: 168 cm
První dojmy - Je to krásné sochařské dílo s klasickým vzduchem chlazeným motorem do V. Bohužel ho v Itálii otočili o 90 stupňů jiným směrem, než jsem byl na HD zvyknutý. Ale co, alespoň se krásně dostanu ke svíčkám a ventilům :-) Na volnoběh vibruje jako HD i s podobným zvukovým projevem. Při prvním usednutí jsem byl překvapený, že vše je tam, kde mám být. I když jsem byl z HD zvyknutý na nohy v jiném úhlu, tak tady mi to přijde pohodlné a naladěné na cestovní notu. Ovšem přepínání jízdních módů je tam, kde by ho málokdo hledal - tlačítkem startování :-) Ale funguje spolehlivě a lze si nakonfigurovat i svůj vlastní jízdní režim.
Motorku bych doporučil pro - Moto bych doporučil všem, kteří by rádi hravou a pohodlnou motorku, která je opravdu univerzální, jak na jízdu kolem komína, tak na dlouhé výlety. Pokud ovšem chcete nabroušené a výkonné cenduro, tak to zkuste spíše Triumph, BMW nebo KTM. Guzzina má sice výkonu dost, ale není tam takový ten výkonový kopanec jako když dostanete lopatou do zad. Prostě táhne plynule od téměř volnoběhu až do omezovače, ale na zadní se vám sama stavět nebude ;-)
Doplňky na motorce - Protože si motorky rád upravuji, tak ani tady jsem moc dlouho neváhal. Stříbrné podvozkové díly jsem dal do černého komaxitu včetně přední vidlice, nový lak, KN filtr. Koupil jsem svody Mistral, které mají větší vnitřní průměr než originál a nemají kat, takže v nízkých otáčkách to má lepší průběh výkonu a i zvuková kulisa se změnila. Plexi jsem rovněž vyměnil za větší a na palubě tak zavládlo bezvětří a ticho. Přední vysunutý blatník jsem odstranil a na jeho místě je nízký blatník z Aprilie. Pružiny jsem vyměnil za progresivní HyperPro suspension.
Recenze
Výběr moto se velmi rychle zúžil, když jsem si zadal parametry: váha, kardan a výška sedla...
Tam mi vyšlo klasické BMW GS1200 dvouvačka vzduch, Triumph a Moto Guzzi. BMW se už dá koupit pouze ojeté s notnou porcí km, Triumph má jeden válec navíc, než bych chtěl, takže mi zbyla Moto Guzzi. Koupil jsem verzi Travel, která má už maximální výbavu a odpadá dokupování a instalování vyhřívaných heftů, centrálu...
Průjezd zatáčkami je jedna radost, jako by tam Guzzi padala sama a nutila jezdce, aby přece trošku přitlačil na pilu, protože tak to má ráda. Tlumení je na naše silnice velmi pohodlné, ale není to žádný gauč, prostě je cítit co sepod vámi děje. Protože jsem si střihnul i Enduro kurz u Milana Holého, tak ani tam se Guzina mezi ostaními neztratila a zvládla vše na jedničku na rozdíl od jezdce
Zatím jsem stihl na jaře najeto cca. 3tisíce, takže na nějaké větší hodnocení je ještě čas.
Pěkná recenze :) Přeji spoustu šťastných km
Je to moje srdcovka, takže přeju jen suprové zážitky a kolama dolů... a sem tam doplnění deníku a postřehů z nového stroje.
Pěkná, trochu jak z Mad Maxe, ale sluší jí to
. Je vidět jak málo stačí a charakter se úplně změní...
V85 je parádní mašina. Tvoje úprava vypadá skvěle, takový drsnější než originál. A bez toho zobáku vypadá fakt zajímavě. Jak už bylo napsáno - nafoť víc fotek, hlavně ta přední část si to zaslouží
Jde vidět, že majitelé HD mají úpravy v krvi. Moc hezky a vkusně upraveno.
Když jsem v pátek ráno 19.5. vyjížděl od penzionu v Bludově, projela kolem mě černá V85