Pohodlný a hbitý cesťák, vzešlý z Africy - stejný motor, stejná převodovka i rám, ale lepší na silnici díky menšímu přednímu kolu, větší ochrana jezdce i spolujezdce a ve standardu výbava, kterou jsem na Africe dokupoval.
Motorka koupena od FIRMA:Honda Lety - Racing Team HJM (Dobř
Výška jezdce: 185 cm
První dojmy - Pozitivní změna oproti Africe, kterou jsem měl ve stejné verzi, čili 1100 DCT, protože jezdíme téměř výhradně po silnici a takový cesťák u Hondy dlouho chyběl. NTéčko je vyšší, parametry má téměř shodné s litrovým Versysem, ale už v Africe mi učaroval automat DCT a to nikdo jiný nenabízí.
Motorku bych doporučil pro - Zkušenější jezdce, kteří hledají pohodlné a svižné svezení kolem komína, ale také chtějí dojet na druhou stranu zeměkoule.
Doplňky na motorce - Ve standardu jsou vyhřívané hefty, hlavní stojan, zásuvka na 12V, nastavitelné plexi a boční kufry, dokoupil jsem originál topcase, komfortní sedla a designovou páčku parkovací brzdy včetně jejího krytu.
Recenze
Cca 15 let jezdím Hondy, výhradně cestovní endura, od Dominátora, přes dvě Africy XRV, Varadero, Transalpa 700, Africu 1000, pak Africu 1100DCT a loni na Honda Festu se nám zalíbila zkušební jízda na NT 1100DCT tak moc, že jsme si na další den domluvili celodenní výměnu naší Africy za předváděčku od dealera a bylo rozhodnuto. Objednal jsem NT, po zimě prodal zánovní Africu a druhý jarní den si převzal nové NT v bílé barvě.
Mám po prvním servisu a zatím velká spokojenost, techniku znám, ale svezení je pro mě snazší na ovladatelnost, pohodlnější na posed (máme příplatková sedla) i ochranu řidiče i spolujezdce.
Nerovnosti zvládá velmi dobře, samozřejmě má limity dříve než Africa, ale i tak zvládá prakticky veškeré nástrahy, které české silnice na každého z nás chystají.
V bílé je podle mě nejhezčí
Tak tos mě překvapil ,nevěřil bych že se zbavíš Afriky fakt že ne .Není to proti Africe takové usedlé ???
Motorka asi dobrý, já skoro vždy obdivuji, že se někdo dokáže i stejně obléknout
Tak vždy jen pro potěchu a kolama dolu