renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CB1100F (1983)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Karlos72
Vloženo 6.5.2023
Aktualizováno 6.5.2023
Zobrazeno 800x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Klasické staré "železo" naháč , kterých na silnici už moc nepotkáte. Jízdní vlastnosti poplatné době.

Více fotografii

Výška jezdce: 188 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBX 1000: \"Boldeora\" jsem sehnal dříve

První dojmy - Motocykl vlastním 27 let , ale na první jízdu nelze zapomenout :) tehdy mě přišla neskutečně rychlá a silná dnes spíše pohodová motorka. Na takové to brouzdání krajinou

Motorku bych doporučil pro - Pro "pacienta" jako jsem já racionální důvody k pořízení takové motorky nejsou a v dnešní době jich už moc není .

Doplňky na motorce - O výfuku a panceřových hadičkách jsem se již zmínil tak snad už jenom dobové padací rámy a kufry Krauser

Recenze

Motocykl mě zaujal už v roce 1984 v katalogu motorrad , že snad jednou. Favority jsem měl dva již zmíněný 6válec a Honda cb1100f super bol"d"or jak zní přesný název. Nakonec jsem rád že je to cb1100 je trochu ovladatelnější a lépe udržitelnější v provozu než 6válec . 6Válec už je přece jenom větší rarita. Na motorce jsem za sedmadvacet let najel téměř 120 tisíc není to žádná "leštěnka" , ale je v originálním stavu. Má pouze neoriginál výfuk 4 v 1 , je to lehčí a panceřové hadice , líp to brzdí . Na motorce jsou za celou dobu prováděny běžné servisní úkony olej po 7tis. nebo rok . Z větších oprav bych zmínil podpálený ventil , opotřebované čepy na spojkovém koši , ložiska v krku řízení , repase startéru+volnoběžka , repase zadního brzdiče . Jízdní vlastnosti bych hodnotil vcelku kladně chce to "netlačit na pilu" a motorka je příjemně ovladatelná a motor má lineární průběh téměř od volnoběhu ergonomie posezu je příjemná jen by to chtělo širší řídítka . Na motorce jsem procestoval celou Evropu a to ve dvou s bagáží a jezdím na něm více méně pořád teď už spíš méně páč není v garáži sama :) . Dát na ní 600-700 km za den není problém . Nejlíp se cítí na okreskách první a druhé třídy . Ještě spotřeba 5,5 L na 100 , ale to je vyloženě "kochačka" max 9,5 L průměr 6,5,-7 L . Ještě zmíním že před 20 lety jsem mněl choutky z toho udělat "závoďák" a narval do toho dynojet větší blbost jsem udělat nemohl a po měsíci a jízdě do Fara (Portugalsko jeden z největších srazů v Evropě) to šlo okamžitě z motorky . Motorka mně i po těch letech pořád baví příkladná Hondí přívětivost platila už tenkrát .

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
SPIJKER
SPIJKER napsal 10.07.23 v 14:56 10b.

Wow, docela vzacna krasna stara popelnice...na kteriu bych tu neprisel nebyt ze prodavas kawu...
Obe jsou krasny a na jezdeni zabavny z dnesniho pojledu co? Rychly uz dnes moc ne ale ta zabava na ni jet tam je permanentne co?

Dolin
Dolin napsal 16.05.23 v 09:22 10b.

Krása

Kaabo
Kaabo napsal 12.05.23 v 15:39 10b.

Krásná motorka a moc pěkný příběh.

marafzs600
marafzs600 napsal 12.05.23 v 09:46 10b.

Prostě nádhera, víc k tomu není co dodat.

rascal33
rascal33 napsal 11.05.23 v 00:06 10b.

Více komentářů



TOPlist