renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-R 1000 (2018)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Mata007
Vloženo 7.4.2023
Aktualizováno 7.4.2023
Zobrazeno 982x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Drobná hezká rychlá potvora co umí udělat rohlík od ucha k uchu.

Výška jezdce: 182 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki ZX-10R Ninja: Nebyla žádná hezká v nabídce
Yamaha YZF-R1: Cena!

První dojmy - Na první pohled láska jako trám! Za mě nejhezčí modrá barva co na motorce kdy byla. Konečně motorka s trochou té elektroniky co jsem potřeboval a jízdní vlastnosti bezpochyby nejlepší z motorek co jsem měl.

Motorku bych doporučil pro - Pro ty co chtějí malinkou raketu na 2 kolech

Doplňky na motorce -

Recenze

Takže :D, starší GSXR jsem prodal a potřeboval jsem něco nového. Hrozně se mi líbí Yamaha ze svoji R1 ale slyšel jsem nějaké fámy o klekajících motorech na první generaci takže jedině 2017 nahoru. No to je trošku oříšek protože tahle novější je o dost dražší. Pak teda ještě Kawa ale ta zrovna na internetu nebyla. No objevila se GSXR a ikdyž už teda 4 za sebou u mě v garáži, tak jsem si řekl že to chyba nebude protože jsem byl vždy spokojený.
Změna oproti starší je opravdu veliká. Jinačí rám, brzdy a motor z toho dělají úplně jinačí ligu. Jízda na tom je parádní. Tlumiče až moc tuhé a ani mi nevadilo že nemám R verzi. Brzdy konečně Brembo ALE! Brzdy teda trošku zklamaly. Na cestu bohatě dostačují, ale okruh teda nic moc. Horní pumpa je tacico a gumové hadice jsou taky na prd. Brzo dostala pancíře a jiné destičky. Pumpu jsem zvažoval celou dobu ale nakonec jsem ji nestihl vyměnit. Motor mě moc překvapil! Má to nějaké to časování ventilů a musím říct že průběh výkonu je parádní. Od nízkých otáček to jede vážně hezky a nahoře to tahá jako blázen! Co se ovladatelnosti celku týče tak mě tahle motorka připomenula moji starou R6. Ovladatelnost 600ccm stroje a výkon litra.
Elektronika. No koupil jsem ne R verzi takže musel jsem dokoupit shifter co znamenalo výměnu i ŘJ. Suzuki to prodává jako origo set. Stálo to něco nad 20tis ale já to hrozně chtěl. Displej je teda jako digitální hodinky, ale přečíst to jde. Co se nastavení týče tak oceňuji 10 poloh kontroly trakce. Mody už pak moc ne protože A i B mě přišlo stejné. Co se ABS týče tak myslím že to je dobře nastavené a moc do toho nekecá. Ocenil bych kdyby Suzuki přidala motorovou brzdu. I tahle Suzuki má prostě ty brzdy na okruhu slabé.
Doplňky. První co jsem potřeboval byl ten shifter. Výfuk už dodal původní majitel. Nasadil na to SC koncovku. Svody, Kat i milion klapek tam zůstalo. Zvuk to má krásný a někdy to budí zbytečně moc pozornosti. Padáky do os kol, motor, i rám. Zvýšené plexo bylo taky potřeba nejen kvůli vzhledu ale dost na tom foukalo. Pancéřové hadice, ochrana nádrže a jiné páčky spojky a brzdy. Co teda by bylo ještě potřeba tak to dostat stupačky o kousek výš. Zas problém hlavně okruhu ale párkrát se mi podařilo škrábnout.
Přiznám se že tohle vypisuji až už jsem ji prodal ale musím se přiznat že mě i dnes mrzí že jsem ji prodal. Vlastnil jsem ji skoro 4 roky a zažila semnou i pár okruhů. Nikdy se na ní nic nerozbilo a jezdila fakt parádně. Jasně na dlouhé výlety to moc není a nikoho pořádně nesvezete ale na to taková motorka přece není. Byl jsem s ní velice spokojený a jsem zvědav jestli moje současná motorka ZX10R bude lepší nebo se budu mlátit do hlavy co jsem to za blba.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
petr13
petr13 napsal 07.04.23 v 21:11 10b.

Více komentářů



TOPlist