Život s Firebladem. Motorka koupená za pár tisícovek, rozebraná, postavená od píky, prodaná a koupená zase zpátky. Protože Fároš je prostě nejvíc.
Výška jezdce: 175 cm
První dojmy - První dojmy? Jede to…jede to hodně…přední kolo tam je navíc…
Recenze
Fároš se ke mě dostal víceméně náhodou na podzim 2018, byl za levno a já se zrovna poohlížel po něčem vostřejším, než GS500.
Cena docela odpovídala stavu, zadní kolo bylo po smrti, přední kotouče též. A ač byl původně v barvě stejné, jako kočičí průjem, stálo to za to…
Přes zimu 2018/2019 se z něho stala hromada bordelu v průjezdu a začalo trápení s barvožroutem a sundáváním toho hnědého zvěrstva.
Za odměnu dostal kulatý světla, Renthal řidítka a další nutný krávoviny.
Po první jízdě a pádu v Brně mě došlo, že té motorce chybí jedna důležitá věc…padáky!? A tak přišli na řadu kluci z 4stunt.
Brzo potom přišlo ale taky zjištění, že ač nemám v rukách uplně nas*aný, tak to neni uplně ono. A tady přišla na scénu motogymkhana. Mezi kuželama se fároš s krátkým převodem cítí jako doma.
A protože to je Honda, tak závady se samozřejmě žádný nekonají :)
Jaro 2020 - Fároš prodán, protože supermoto…
Léto 2022 - Fároš koupen zpátky
Aktuální setup:
Podvozek sc28
Motor, nádrž, přední brzdiče sc33 (1999)
Vzadu 260mm kotouč a čtyřpístek
Custom padáky
Přední 17” kolo
Škoda té béžové barvy, ta byla super… líbí se mi když je něco v barvě duchodcovskeho naslouchátka