Čínské cenově dostupné cestovní enduro, dobře vypadající a poměrně dobře hodnoceno v zahraničí.
Výška jezdce: 183 cm
První dojmy - První dojmy v celku dobré, pěkný zátah od spodu, zrychlení na všechny kvalty, poměrně pohodlné cestování, posez na motu je pohodlný a dovedu si představit delší cestování.
Doplňky na motorce - Zadní motokufr , alarm a rolny na zvedání zatím :)
Recenze
Zatím zajíždím, ale chod motoru v pohodě, brzdy jsou také v pořádku oproti 310T je vše posíleno jak v brzdách tak odpružení a tlumení + další vylepšení. Díly zatím v ČR nic moc , ale poláci mají skoro vše, Moto nemá rádo 3500 otáček v tahu tam jsou vibrace největší jinak v pohodě. Jediné z čeho mám strach je hodně elektroniky snad to vydrží. Jelikož jsou na tom silniční pneu tak terén nic moc i mokrá tráva je problém.
Po vybavení bočními kufry to bude fajn stroj na cestování (i bez nich).
Tak taťuldo, konečně stroj s kterým se můžeš kochat, či užívat ten adrenalin v žilách se svižnějším tempem. Ať anděl s tebou a ty rychlejší než smrtka. Ať to frčí a kilometry na budíku točí.
Tak hurá na výlety a bezpečně zpátky.
Díky dráty se mně nelíbí a 19 kolo má mnohem menší zdivh na tlumičích i když na jízdu pohodlnější větší kolo.
Proč ne, moto nemusí stát nutně statisíce, aby udělala radost a splnila očekávání Osobně bych volil typ T2 cestovní enduro s předním kolem 19 a na drátech. V dnešní době nová, hezká motorka za relativně dobrý peníz a takových moc není. Ať dlouho a dobře slouží