Už čtvrtý týden mám rozebráno
, kdo mě zná, ví, že je to utrpení, jak pro mě, tak pro stromka……… ale pěkně od začátku….. já, přepečlivělí vůl, jednoho hezkého dne, sedíc v garáži se synem, klábosící o tom, jak zítra (tj. 26.10.2023) jedeme pro klukovo eSVéčko ke Kolínu. Během debaty, se jen tak nepovaluji v křesílku, ale lezu okolo stromka, pucuji si hovadinky, (mám ji rád čistou) mě napadá, vyčistit si kryt předního kolečka rozety
, sundám spojkový válec = dva šrouby a JEDNA trubička. Dále tři šrouby na samotném krytu rozetky. Vesele si čistím ten sajrajt, jako vždy pěkně pomaličku a klábosíme……. Jdu na opětovné zastamdání……jenže…… já ko…píp…..píp…..píp, dávám oný váleček ze šroubu spojkového válce(bo jak se to jmenuje) na špatné místo…….tvl já ko…..píp…..píp……zasr…..píp……píp. Nic netuší, že jsem něco prohodil, kompletuju vesele dál. Nastala zkouška startu a funkčnost spojky atd. Startuji a najednou z motorky leje olej
. Rychlej STOP!!!, rozebíračka a zjištění, že jsem zatlačil gufero, ve kterém je tyčka, na kterou tlačí váleček spojky, zaražené v motoru, v převodovce, spojce, nebo prostě ve vnitř…….áááááá kurwááááá já ko……píp……píp atd. Takže po prvním sobě nadávání, panika co s tim. Díky tomu, že jsme jeli pro klukovo motorku kousek od Prahy, jsme po koupi eSVa zajeli do Suzuki v Praze. Tam skvělí lidi, jak na prodejne tak v servisu, poradili, jak to dostat ven a objednali mi nové gufero. Jenže……..sakra JENŽE, jsem asi jedinej pacient na planetě, kdo tohle mění, tak ani v onom servisu neměli zkušenost přímo se stromem a poskytnuté rady, jak vyndat a nandat nové, byly čerpány z motorek KTM, kde to mění prý pořád. Takže natlučení gufera do karteru přes správně velký ořech z goly, je špatně, a gufero při prvním klepnutí(lehkém) vlítne zase do vnitř, takže ho zase vydolovat ven a tím ho zkurwit. Takže objednané opět nové, pro jistotu dvě(stojí asi 380kčs), ale oni ho asi nemají, asi nemají důvod je mít, takže čekám už druhý týden na dodání…….. ach bože. Kompletování mě tedy čeká, bůh ví kdy….. řeči typu, stejne se ted nedá jezdit, u mě rozhodně neplatí, běžně od řijna do 31.12 najedu klidně 5tis km, letos, tedy bude jen 4,8tis
uvidíme, čekáme…………čekáme………. Každopádně se bude nandavat jen rukou, opatrně, toď upgread, proto objednané dvě
Vlastník | Clint. | |
---|---|---|
Vloženo | 28.3.2023 | |
Aktualizováno | 4.6.2023 | |
Zobrazeno | 878x |
Tak já myslel, že to nejde jen mě. Tak oni to dají kluci z MT dohromady (věřím).
Máš pravdu naprosto, i chybami, se člověk učí a sraby a bonzaci at čumí a závidí:):):)
všimli jste si že nejde edit příspěvků a reakce?
Jinak ano, to je přesně moto mě a mých kolegů, kdo nic nedělá nic nezkazí a většinou ti co nic nedělají pak nejvíc křičí a bonzují a nic se nenaučí a z ničeho nepoučí
všimli jste si že nejde edit příspěvků a reakce?
Jinak ano, to je přesně moto mě a mých kolegů, kdo nic nedělá nic nezkazí a většinou ti co nic nedělají pak nejvíc křičí a bonzují a nic se nenaučí a z ničeho nepoučí
elvis78: jo, pro tyhle situace mám heslo, kdo nic nedela, nic nezkazi a basat:):):):):)
SVčko z Eurocykles, vypadá dobře, tchán tam kupoval virážku na který ujede 10 km za rok
Gufero, no když se daří, já si podobně zkurvil gufero na klice u auta, když jsem vyráběl aretaci rozvodů pro výměnu řemenu a pumpy. Nová pumpa byla sračka, stejně pak i ta nová chcala i když se rozvod napnul podle risky a muselo to do učiliště kde mi pan mistr si poradil se zalepením poškozeného místa dosedací plochy gufera a dal jinou pumpu. Jak já si nadával...úplně stejně, to já dovedu
Milan 1963: zdá se mi, že smůlou to nebude:):):):):)
Smůla, dá-li se to tak nazvat....
Ajaj...
Když bude nejhůř můžeš lítat alespoň na SVčku... jestli ti ho synátor půjčí
1 reakce
No……nepůjčil:):):)