renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki DL 1000 V-Strom (2014)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Clint.
Vloženo 28.3.2023
Aktualizováno 22.3.2024
Zobrazeno 1 099x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Návrat do cestovní stopy, tak je to tady, dlouho jsem si hrál s myšlenkou skočit zpět do cesťáku, jak jinak než do stroma a rovnou tedy velkého

Více fotografii

Výška jezdce: 175 cm

První dojmy - Jsem suzukář už několik let a odjeto na nich hodně přes 150tis, takže na stromu jako doma, zatím najeto hodně málo, nebylo by na místě, se nějak rozepisovat o dojmech……ale to přijde. Tak něco málo najeto (asi 6500km) tak si dovolím pár slov. Ta motorka je opět skvělá, jak jsem zvyklí od Suzuki a i tato konkrétně super, brzdy pěkně kousavě tvrdé, to mám rád, podvozek na silnici super, na přejetí louky super, nějaký jámy v podobě rozbité lesní cesty, to už chce projíždět pomaličku, spíš kvůli světlé výšce, už jsem párkrát škrtnul hlavním stojanem. Motor- ten je boží, krásně táhne jak lokomotiva, jestli sám, nebo naloženej, prostě jede, super! Převodovka, kvalty pěkně cvakají jak je u Sůzi známo, žádné falešné neutrály prostě nejsou, i jsem párkrát zalajdačil při řazení a prostě to tam bylo, super!! Jediné co se týče řazení, neutrál není problém dát na první dobrou jak z jedničky tak ze dvojky, jen se občas nerozsvítí kontrolka a neukáže se “N” a tím pádem nelze vyklopit boční stojan bez toho aby motorka chcípla, to bude nejspíš ve snímači zařazeného kvaltu, časem se tomu pověnuji, teď jezdím…….a hodně :). Jinak, když se motorka zahřeje(gumy/motor/všechno) tak jede sametově a perfektně poslouchá, ovladatelnost naprosto ukázková!!!

Motorku bych doporučil pro - Asi pro zkušenější, malinko. Motor není žádný nebezpečný rváč rukou a slíkač gum, ale síly má opravdu hodně a to ve spodních otáčkách (klasický Véčkový dvouvál) není třeba chodit pro maximální krouťák do vysokých otáček, stačí vrknout, cvak kvalt, vrknout, cvak a tak dál a to na každý kvalt, strašně návykové.. Síla motoru je jistá a je jedno jestli jede člověk sám, nebo naloženej ve dvou, furt to krásně táhne ku předu. Když má někdo zkušenost s jakoukoliv cestovní motorkou, tady bude spokojený. Strom je orientovaný ( i podvozek a světlá výška) spíš na silnici, tam je dominantní. Terén ve smyslu - louka/lesní cesta, určitě v pohodě. Nějaký skákání nebo rychlé rolety/jámy apod. určitě ne a myslím, že i jezdci co to v terénu umí, by řekli, že to je trápení motorky. Tam ta světlá výška a podvozek spíš na silnici, nemá rád.

Doplňky na motorce - Kryt motoru origo, držák telefonu, kola z XT verze, kufr ale strašnej, bude jinej, jinak nic a nevim, asi tam nic moc zatim nechci, uvidí se. Akrapovič výfuk. Originál boční kufry. Nabíjecí držák telefonu od SP Connect, už jiný kufr od kappy.

Recenze

Takže v pořadí třetí stromek v garáži ze čtyř suzin. Když jsem loni osedlal eSVéčko (skvělá motorka) nečekal jsem, že se do cestovní motorky vrátím tak rychle, ale nu což, Suzuki V Strom DL 1000, r.v.2014 je v garáži a já…….JÁ… zněho mám obrovskou radost!! Zatim najeto asi 138metrů, takže nic, ale to je boží motorka, uplně jsem zapomněl, jak se na tom sedí/jezdí. Více postřehů sepíšu již brzy, jaro klepe a motorka je po mým servisu, dovozové technické, páč jsem si jí opět přitáhl z DDR, v týdnu budou značky a do té doby zima FUCK OFF!!! Takže se začneme seznamovaaattt!!!

Rok 2023 za námi….. tento rok ve znamení strorma 1000 musím jen chválit! Stromek šlape skvěle, za rok 2023 (můj první v sedle litra, v celém roku) se podařilo odjet bez mála 20tis km, hodně spolykalo ježdění do práce, ale povedlo se pojezdit od Jadranu po Balt, 90% okreskama, sjelo se i po dálnici pár kilometrů, tak i z toho jsou nějaké poznatky. Je asi znát těch, již několik let od sjetí z výrobní linky a motorka potřebuje chvilku čas, aby se pěkně zahřála, pak jede naprosto skvěle, motor si pak přede perfektně sametově, jezdím bez db killerů a zvuk akrapa se taky proměnil a je skvěle naladěný, není to otravně hlučný, to je také spojené se zahřatím celé motorky, pak to spolu funguje úžasně.
Teď už (22.3.2024) jaro nabírá svou sílu a nadvládu nad zimou a s, zatím najetými (letošními) 3800 km se vesele radujeme dál. Sezóna začíná a podařilo se odjet Maďarsko a lehce se planujou další výlety. Čeká nás přezutí pneu, kontrola ventilových vůlí v Suzuki a pak klasický olejový servis doma. Tak hurá do sezóny

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
dzudas
dzudas napsal 21.02.24 v 19:29 10b.

Dík za komentář Taky máš pěkného stromíka Tak hlavně kolami dolů

Ruprecht_1
Ruprecht_1 napsal 18.01.24 v 15:02 10b.

Clint.
Clint. napsal 11.01.24 v 17:17

TomasNBK: děkuji

TomasNBK
TomasNBK napsal 24.12.23 v 08:33 10b.

Skvělá mašina. Ať dlouho a dobře slouží

Clint.
Clint. napsal 02.08.23 v 09:11

context: děkuji i tobě pohodu do sedla

Více komentářů



TOPlist