Lehká a lehce ovladatelná motorka, která překvapila velice kvalitním zpracováním. Výhodou je bohatá výbava, která je u většiny konkurence za příplatek.
Výška jezdce: 189 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Benelli TRK 502: Vzhledem k 30-ti leté pauze a věku těžká a výkon motoru není o hodně větší než u Zontese.
První dojmy - První jízda po cirka 30-ti letech byla zpočátku opatrná, ale s přibývajícími kilometry jsem získával trochu na jistotě. Bylo to hlavně díky výborné ergonomii a snadné ovladatelnosti. Trochu jsem měl obavu z toho jak se na motorku "poskládám" se svojí výškou téměř 190 cm, ale nebyl s tím žádný problém.
Recenze
Na "stará kolena" jsem hledal motorku, která mi nabídne pohodové, "kochací" ježdění a to mi tato motorka umožnila.
Nájezd 270 km od předchozího majitele předurčil styl jízdy na celou loňskou sezónu. Motor byl syrový a tak do nájezdu 500 km se otáčky pohybovaly maximálně okolo 5500 ot. a ani potom jsem motor nevytáčel nad 8000 ot..
K řazení rychlostí, práci se spojkou a přední brzdou nemám připomínek. Problémem je zadní brzda a to díky velikému "propadu" na šlapce, ale dalo se to poněkud upravit nastavením šlapky.
Na motorce se mi jezdí pohodlně, posaz je vzpřímený, výhodou je elektricky stavitelné plexi. Jezdím sám, partnerka mi nechce dělat "batůžek".
Tolik zatím ve zkratce, víc v průběhu letošní sezóny.
U zadní brzdy mi stačilo odvzdušnění a její chod už je v pohodě. Doporučuju kontrolovat teplotu motoru, jestli funguje správně termostat a drží teplotu. Já ji nijak nešetřím a ani po zimních jízdách nikde nerezaví, mají to udělané kvalitně.
nikdy nie je neskoro sa vratit
, pekna strojovna, uzivaj
s tou Benellkou mas pravdu, vzhladom k vykonu tazka ako kamion, aj predbiehat som sa na nej bal