cfmoto_800mt_sport_kufry



PROFIL MOTORKY

Indian Chief Bobber Dark Horse (2023)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník J-F
Vloženo 19.3.2023
Aktualizováno 19.5.2023
Zobrazeno 3 682x
HODNOCENÍ PROFILU OD 23 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Je to Indian s velkým motorem a ocelovým rámem. Víc toho na ni nehledejte. Zkrátka jednoduchost a síla.

Více fotografii

Motorka koupena od Indian Písek

Výška jezdce: 178 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Indian Springfield Dark Horse: -prostě se mi tolik nelíbí. Navíc nejsem milovníkem plastových kufrů. To už je hezčí Chieftain. Ale ta cena...

První dojmy - Moje druhá větší motorka. Chiefa jsem si zkoušel už vloni na předváděčce. Od té doby jsem o něm snil. Rozhodně mi naprosto perfektně vyhovuje posez, prostě jsem milovník takovýchto motorek. Tedy do Indiána jsem se zamiloval kdysi, před cca 7lety na výstavě. Od té doby jsem šetřil, protože když Indiana, tak nového! Já vím, je to hafo peněz. Dlouho jsem spořil... ale stálo to za to. ;-) Když jsem si ho převzal, jel jsem na něm domů 200km. To bylo 18.3.2023. Byla to vlastně první záběhová jízda. Takže žádné blbnutí, žádné přetěžování motoru.

Doplňky na motorce - Doplňky budou, budou, až budou penízky! Jediné oproti standartu jsem si pořídil, a to černé víčko palivové nádrže. Chápete, že na stroj "Dark Horse Black Smoke" dají chromované víčko?! Že za černé chtějí přes 3000Kč raději pomlčím.

Recenze

Motorka se mi líbí pro její jednoduchost už od pohledu. A vzduchem chlazený motor! A objem 1900! Zamiloval jsem se do tohoto motoru -je takový celý zaoblený, takový pohledově dobře retro. Když se na Chiefa podíváte, je to prostě pár trubek a velký motor s velkým krouťákem.

Další věc, která je úžasná -barva motoru. Žádné chromy, prostě černý. A tak i celá motorka. Už jsem měl dost těch chromů. No, ale na druhou stranu, když jsem přijel domů a viděl, jak je citlivá černá matná jen na omak...

První zkušenosti?
Zatím první km záběhu, takže toho moc nebude. Ale postupně. Motorka má tři režimy provozu (líný/střední/sport). Na první km jsem zvolil "líný", aby mě to nelákalo moc za to tahat. A je to fakt takové "babičkovské". 200km je za mnou, na příští jízdu zvolím "střední".
Mám rád retro, ale bezvadný je i display. Asi spousta z vás ho odsoudí. Ale pro mě je to u motorky super spojení moderní technologie a pohodlí s retro vzhledem. Ovládání displeje je dotykové -a dokonce funguje i přes rukavice. Ale přehazování obrazovek jde i přes spínač na řidítkách. Myslel jsem, že to bude další složitost navíc, ale je obrovsky jednoduché a pohodlné! Zrovna tak přepínání jizdního režimu. Super.
Co se týká navigace, není to žádný zázrak. Takové nejnutnější minimum. Ale pro dojetí do určitého města to stačí. Alespoň člověk nezblbne z navigací a stále si raději všímá cedulí u silnice.
Jel jsem zatím prvních 200km s přestávkami po 70km. Pro mě tak akorát. Zadek ještě v pohodě, člověk se protáhne a rád si projde motorku 3x dokola. Jo, jsem prdlej, mám z ní obrovskou radost! A když jedu, připadám si jak největší machr. No, ono to třeba přejde, nebojte.

Další info napíšu, až najedu trochu víc. Na 800km je potřeba garančka s výměnou oleje, takže asi pak.

30.4.2023
Tak už mám najeto 1200km. Co napsat víc? Byl jsem na garančce (802km). Výměna oleje + nové výfuky, a hurá domů. Samozřejmě jsem potkal deštíček. Když jsem dorazil domů, byl jsem smutný. Fuj, to byla špinavá motorka! Až další den jsem se pustil do mytí. No udělat z ní znovu novou motorku je nadlidský úkol! Přes 2 hodiny jsem tomu dal. Je to samý záhyb a štěrbina. Když už si člověk myslí, že je vše O.K., vždycky se najde nějaké místečko, kde je trochu špíny.

No a taky došlo na režim SPORT. No, budu potřebovat nové sedlo. Ta reakce za plynem je taková, že mi zadek ujíždí pryč! Asi velká pr... . SPORT režim si budu muset ještě pořádně vyzkoušet, ale přijde mi až moc agresivní. Stačí nepatrný pohyb rukovětí a už táhne. Ideální by byl trochu jemnější začátek, zbytek ať je takto ostrý.

Ještě mě napadla jedna výtka, směřující k překladu. Pokud si zvolím jazyk češtinu, tak překlady mají moc dlouhý text. Ten se pak překrývá, nebo zasahuje do jiného obrazu. Vypadá to dost amatérsky! Nevím, proč musí být napsáno "Rychlostní stupeň". Klidně by stačilo "Rychlost", nebo "Stupeň".

19.5.2023 -1901km
-proč právě tolik km? To je přeci rok založení společnosti Indian! Je zábavné čekat, kdy a kde se vám objeví na displeji přesně tento údaj.
- ale k motorce. Navigace opravdu o ničem, ale to už jsem psal. Zato režim "SPORT" mě uchvátil! To je prostě brutální tah i na vyšší převodové stupně. Mám co dělat, abych se udržel. Žádné podřazování, prostě zatáhnete za rukověť a valíte! V nějaké recenzi na netu se píše, že je to vhodný režim do města. Blbost, tam je k ničemu. Ve městě potřebujete častěji jet ustálenou rychlostí kolem 50km/h -ale to se jen trápíte. Využití tohoto režimu je především mimo město, při předjíždění a pod. Zkrátka při rychlostech nad 60km/h.
- motor -ten se snažte při zajíždění i po něm držet v otáčkách mezi 2000 až 3000. Jako pod 2tis rozhodně nechoďte. Tak prostě pojedete ve městě na dvojku. Jestli vám přijde, že to málo blafe při nižších otáčkách, tak si kupte laďáky, jako já. A vůbec se nebojte v případě potřeby vytočit motor na 4tis ot/min. Vůbec mu to nevadí a motor si zvykne na sportovnější provoz, ne na nudné brblání! Motor je naprosto v pohodě, ani žádné nepříjemné vibrace se neobjevují. Oproti mé předešlé motorce je cítit, jak si motor vesele klape.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
PSanec
PSanec napsal 01.05.23 v 09:10

Super stroj.jen super zážitky,

PSanec
PSanec napsal 01.05.23 v 09:08 10b.

Super stroj,jen pohodové km.

Kawalumpik
Kawalumpik napsal 30.04.23 v 23:11 10b.

Dobré, dobré.

zain1
zain1 napsal 19.04.23 v 09:45 10b.

Parádní mašina!

Bloodhawk
Bloodhawk napsal 26.03.23 v 20:31

Paráda. Vyměnil bych akorát výfuk za "two in one" a zrcátka vetknul do heftů.
Ať dělá jen radost.

Více komentářů



TOPlist