Perfektné približovadlo do roboty, kde mám 10 km a na jazdu po meste. Super batožinového priestoru aj s prídavným boxom.
Výška jezdce: 179 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Piaggio MP3 500: Ojazdené boli v priemere o 2500 eur drahšie.
První dojmy - Vymenil som ju za skúter Malaguti Blog 125, takže dvojnásobný výkon, zrýchlenie a aj dostačujúca maximálka 130 km/hod. pri obiehaní. V zákrutách sedí ako prikovaná.
Motorku bych doporučil pro - Niekomu ako ja, kto ma cez päťdesiat rokov a nemá vodičský preukaz skupiny A, ale nepostačuje mu výkon 125 tky a nemá chuť si rozširovať vodičák.
Doplňky na motorce - Prídavný 50 l box.
Recenze
Kúpil som ju pred týždňom, idem vymeniť všetky náplne, chcem namontovať nový variátor, skúsim Malossi Multivar 2000. Potom sa podelím o svoje skúsenosti.
Ale je aj Piaggio MP3 125, tá má výkon tuším 11 kW.
Aha, tak jasné ak nemáš vodičák B, tak s A1 to riadiť nemôžeš, má to výkon nad 15 kW.
S řidičákem B ano, mě šlo o to, jestli to jde řídit s řidičákem A1. Takže nejde, tam je limit 15 kW.
Výkon má 16,5 kW a u nás ju je možné riadiť s vodičákom typu B.
Moc hezká mašinka. Měl bych dotaz. Jaký výkon je v techničáku a jaké je to typ vozidla? Vzhledem k tomu, že s řidičákem A1 by to asi šlo řídit (vícestopé vozidlo do 15kW), je to zajímavé pro teenagery.