Moto Guzzi V7 III Milano - svérázná a neotesaná Italka
Motorka koupena od mvmoto.cz - Rychlé a seriózní jednání. Vyřídili i registraci, pojištění a přepis na úřadě.
Výška jezdce: 170 cm
První dojmy - Vskutku rozporuplné ...
Motorku bych doporučil pro - Pro každého komu se líbí. Jestli je vhodná pro úplného začátečníka mlaďocha ? No nevím ...
Doplňky na motorce - Vyhřívané rukojeti, Čelní plexi, Padáky, Zadní nosič, boční nosiče + kufry, rozšíření bočního stojánku, připojení na Tomtom navigaci, nastavitelné páčky a další esteticko-praktické vychytávky...vše zůstalo od minulého majitele
Recenze
Proč jsem si ji koupil, to je jednoduché nechtěl jsem na motorce 3 věci.
1. špice
2. řetěz
3. pokud možno žádný nebo minimum chromu
Na Guzzi jsem přešel z RE Classica 350 Reborn.
A zcela zodpovědně musím říct, že to byla pro mě trochu taková malá motofacka. Enfield je proti Guzzině co se týká "komfortu" pohodlný, měkoučký gauč.
Moto Guzzi je trochu takový traktoroidní vibrátor, který má toho tzv. "charakteru" na můj vkus až trochu moc. A souhlasím s názorem, že tuto motorku buď začnete postupně milovat nebo nesnášet.
První jízdy, říkám si ty vole... motorka se klepe,vibruje, zřejmě trpí italským Parkinsonem, drnčí nějaké kovové části při otáčkách kolem 3000, až se občas obávám, že z ní něco upadne. Stále jsem nepřišel na to odkud se to ozývá. Známé italské nemoci - opožděný ukazatel zařazení, řadička jde ztuha a pěkně nahlas cvaká. Při řazení se občas ozívají podivné zvuky z kardanu. Neutrál je pouze otázka cviku.
Opravdu ryzí motorkaření se vším všudy. Máte pod sebou živý organismus, žádná uhlazená motorka. No, prodejce říkal, že to tak prostě je, tak se s tím holt musím smířit ...
Plyn je poměrně citlivý a reaguje bez prodlevy, takže nevycvičená ruka = pěkné cuknutí. Přední brzdy jsou trochu vlažnější, přivítal bych ostřejší, ale odpovídají výkonu motorky. Ale když za ně pořádně vezmete tak to brzdí solidně. Zadní brzda je tak na přibržďování. Kromě ABS žádní asistenti.
Nicméně motorka není vůbec pomalá, můžete si dopřát i svižnou jízdu. Vytáhne vás i z nižších otáček na vyšší kvalt, předjíždění je svižné, bez problému. S motorkou se za jízdy dobře manévruje, do zatáček padá lehce. V závislosti na povrchu a gumách dovolí poměrně velký náklon. Už jsem si škrtl i bočním stojanem. Pohodová jízda kolem 80 -100, nad 120 je to již nepříjemné jako na každém naháči.
Sedlo bych označil za středně tvrdé. Řadící páčka nepatří mezi nejlehčí a pokud řadíte často ve městě po nějaké chvíli to vaše zápěstí pocítí.
Spotřeba se pohybuje kolem 4.3 - 4,6 l/100, dle stylu jízdy,což při velké kapacitě nádrže není špatné. Uvítal bych ukazatel spotřeby benzínu, ten tam bohužel není.
Ať ti dělá radost a můžeš si jí užívat
S uvedeným prodejcem mám také dobré zkušenosti, včetně servisu
Popis sedí
. Zážitok z jazdy je aj pri malých rýchlostiach intenzívnejší,než na väčšine motoriek.
.
Skús niekedy aj maximálku
Trochu mi to připomnělo mé začátky na vzduchem chlazeném R1200R . Tam toho chrakteru na mě bylo ze začátku taky trochu moc. Tak ať to jezdí a děla radost. Myslím, že jsem tě teď v únoru na tom párkrát viděl jet, bylo to mezi Komárovem a Pohořelicemi.