Asi nejlepší kompromis mezi cestovní motorkou a supersportem, pokud nechcete kupovat stroj za čtvrt milionu. Opravdu výkonný stroj, který na čtyřválec jede i odspodu (nelze srovnávat s třívalcem atd).
Výška jezdce: 188 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBF 1000: Zastaralý podvozek a celková konstrukce motorky. Chtěl jsem něco místo GSF600 Bandit z roku 1995.
První dojmy - Poměrně těžkopádná motorka, se kterou musí člověk přizpůsobit styl jízdy oproti většině naháčů i supersportů. Rozhodně na něj nedám dopustit. Pokaždé s radostí skočím na Fazera.
Recenze
Dlouho jsem zvažoval, jakou motorku kolem 100 000 koupit. Hodně cestujeme ve dvou i hodně jezdím bez baťůžku. FZ1 je ideální. Posed je s trochu zalomenýma nohama ale řidítky poměrně vysoko. Z dlouhé jízdy nebolí záda ale trochu kolena. Batůžek má hodně vysoko stupačky ale poměrně pohodlné sedlo.
Motor má krásný zátah klidně od 4-5tis. V 8ti tis nástup výkonu a od 10ti se projeví plný potenciál motoru.
Podvozek je skvělý, vždy jsem si nebyl jistý v zatáčkách na nerovnostech s Banditem. S Fazerme to vůbec neřeším a pošlu to tam.
Na cestování ve dvou s věcmi jsem nechal upravit zadní centrál, protože není plně stavitelný a při plném zatížení už byla motorka na zadku měkká.
Zatím je FZ1 nejhůře ovladatelná motorka na změnu směru. Je to asi dané váhou, dlouhým rozvorem a vzpřímeným posezem. Musel jsem trochu změnit styl jízdy. Na druhou stranu ani ve dvou lidech při plném výkonu nejde na zadní a ne neskutečně stabilní.
Zatím mám najeto kolem 30ti tis a bez závady, krom běžného servisu.
Delší cesty s naloženou motorkou zvládáme se spotřebou kolem 6L/100km při svižné jízdě, Alpy tak 7L/100km.
Zatím se nechystám měnit. Max za Tuono ale to je Ital a z toho mám obavy.
Doporučuji pro někoho, kdo už má trochu zkušenosti, jelikož je občas honička ukočírovat FZ1.
Pěkná leštěnka
pěkná mašina, přeji hodně najetých km bez nehod a dlouhou sezonu
Mas krasnyho Fazera. Ta svatebni fotka je bozi.
Užívej