renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda XL 700V Transalp (2011)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Šipka.
Vloženo 4.3.2023
Aktualizováno 4.3.2023
Zobrazeno 1 753x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Transalp v "plné palbě" hodně doplňků na tom bylo namontováno už při koupi, já udělal jen pár vylepšení, např. vyměnil blastry a udělal nový lak na plastech, které byly ošoupané. Komplet příprava na sezónu, ventily, oleje, filtry a ještě vyměním gumy, jen

Více fotografii

Motorka koupena od Soukromá osoba

Výška jezdce: 841 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki DL 650 V-Strom: Jízdní vlastnosti Hondy jsou mnohem lepší

První dojmy - Nepočítám li Jawy a Čízy co jsem jezdil jako kluk, tak přechod ze Spirita na tuhle motorku byl velmi snadný a na Transalpu jsem se hned cítil perfektně a sednul mi do ruky hned na první dobrou, horší to je opačně, jako bych před tím na choperu nikdy nejezdil

Motorku bych doporučil pro - Motorku doporučuji všem, kteří rádi cestují bez větších omezení povrchem a kvalitou cesty. Samozřejmě velký chlapi by měli volit větší kubatury, je to motorka střední třídy a vše tomu odpovídá - váha, výkon i rozměry.

Doplňky na motorce - Doplňky? - Vyhřívané hefty, kryty rukou (blastry), padáky ,přídavná světla, držák navigace, koncovka výfuku MIVV, 3x Al.kufry, plexi touring, kvalitní ochranný plech pod motorem.

Recenze

Zatím jsem s touhle motorkou moc kilometrů nenajezdil, ale první zkušenosti jsou ty, že jsem celkem malý 171 cm a ani žádný silák, takže manipulace s vyšší motorkou proti choperu je pro mne složitější a postavit mašinu na centrál zvládám jen na rovině.
Transalpa jsem si zvolil, protože už jsem na Hondě Shadow Spirit 750 projel kdejakou asfaltku i sem, tam lehkou šotolinu v mnoha státech Evropy. A chci taky projet nějaký náročnější terén.
Na to málo, co jsem najel s adventure mně tahle motorka docela sedí, výborně se ovládá, na silnici perfekt a v terénu se musíme ještě víc spřátelit, ale to dáme. Po asi 350 km mi trochu bolely ruce, z intenzivnějšího brzdění, ale to je taky o zvyku a umění si vyhovět. Spotřebu to má jako ten Spirit, ostatně ty motory jsou z jedné koncepce a téměř stejný obsah, jen Transalp má o 50 ccm míň a o 10kW víc. Takže při vlažné jízdě kolem 4 litrů a při svižném tempu zblajzne až 7,5 litru. ABS bych řekl, že není úplně citlivé, ještě jsem ho dost neotestoval. Jinak se motorka nekroutí, v zatáčkách drží pěkně a brzdí taky slušně. Úložné prostory představují dva boční a jeden zadní kufr, takže pojmou nářadí, duše, nějakou součástku a oblečení i na nějakou tu expedici.
Kde se motorka cítí nejlépe a jak se s ní cestuje tady napíšu na podzim, až to pořádně projedu.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
kapr
kapr napsal 09.03.23 v 15:39 10b.

Dobrá mašina, ať slouží S tou výškou to bude časem v pohodě. Mám 169 cm, transalpy jsem měl dva a bylo to bez potíží i offroad.

Simier
Simier napsal 05.03.23 v 13:01 10b.

Parádní barevná kombinace. Spolehlivý parťák. Užívej plnými doušky

Více komentářů



TOPlist