Transalp v "plné palbě" hodně doplňků na tom bylo namontováno už při koupi, já udělal jen pár vylepšení, např. vyměnil blastry a udělal nový lak na plastech, které byly ošoupané. Komplet příprava na sezónu, ventily, oleje, filtry a ještě vyměním gumy, jen
Motorka koupena od Soukromá osoba
Výška jezdce: 841 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki DL 650 V-Strom: Jízdní vlastnosti Hondy jsou mnohem lepší
První dojmy - Nepočítám li Jawy a Čízy co jsem jezdil jako kluk, tak přechod ze Spirita na tuhle motorku byl velmi snadný a na Transalpu jsem se hned cítil perfektně a sednul mi do ruky hned na první dobrou, horší to je opačně, jako bych před tím na choperu nikdy nejezdil
Motorku bych doporučil pro - Motorku doporučuji všem, kteří rádi cestují bez větších omezení povrchem a kvalitou cesty. Samozřejmě velký chlapi by měli volit větší kubatury, je to motorka střední třídy a vše tomu odpovídá - váha, výkon i rozměry.
Doplňky na motorce - Doplňky? - Vyhřívané hefty, kryty rukou (blastry), padáky ,přídavná světla, držák navigace, koncovka výfuku MIVV, 3x Al.kufry, plexi touring, kvalitní ochranný plech pod motorem.
Recenze
Zatím jsem s touhle motorkou moc kilometrů nenajezdil, ale první zkušenosti jsou ty, že jsem celkem malý 171 cm a ani žádný silák, takže manipulace s vyšší motorkou proti choperu je pro mne složitější a postavit mašinu na centrál zvládám jen na rovině.
Transalpa jsem si zvolil, protože už jsem na Hondě Shadow Spirit 750 projel kdejakou asfaltku i sem, tam lehkou šotolinu v mnoha státech Evropy. A chci taky projet nějaký náročnější terén.
Na to málo, co jsem najel s adventure mně tahle motorka docela sedí, výborně se ovládá, na silnici perfekt a v terénu se musíme ještě víc spřátelit, ale to dáme. Po asi 350 km mi trochu bolely ruce, z intenzivnějšího brzdění, ale to je taky o zvyku a umění si vyhovět. Spotřebu to má jako ten Spirit, ostatně ty motory jsou z jedné koncepce a téměř stejný obsah, jen Transalp má o 50 ccm míň a o 10kW víc. Takže při vlažné jízdě kolem 4 litrů a při svižném tempu zblajzne až 7,5 litru. ABS bych řekl, že není úplně citlivé, ještě jsem ho dost neotestoval. Jinak se motorka nekroutí, v zatáčkách drží pěkně a brzdí taky slušně. Úložné prostory představují dva boční a jeden zadní kufr, takže pojmou nářadí, duše, nějakou součástku a oblečení i na nějakou tu expedici.
Kde se motorka cítí nejlépe a jak se s ní cestuje tady napíšu na podzim, až to pořádně projedu.
Dobrá mašina, ať slouží S tou výškou to bude časem v pohodě. Mám 169 cm, transalpy jsem měl dva a bylo to bez potíží i offroad.
Parádní barevná kombinace. Spolehlivý parťák. Užívej plnými doušky