renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki Versys 1000 (2018)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Schomat
Vloženo 23.2.2023
Aktualizováno 23.3.2023
Zobrazeno 1 917x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Krasny zeleny ctyrvalcovy cestak z druhe ruky, s minimalnim najezdem.

Více fotografii

Motorka koupena od Top-Moto.de

Výška jezdce: 180 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
CFMOTO 800MT: Vzal jsem radeji 4valec. U CFMoto chybel takovy ten pocit, jo, to chci. Navic na Versyse 1000 jsem nenasel negativni recenzi ani negativni zkusenosti. Az podezrele vychvalovany stroj. Kdyz jsem ji nasel za prijatelnou cenu, tak jsem po ni sahnul.

První dojmy - I kdyz jsem sel na prohlidku s pevnym presvedcenim, ze emoce musim nechat doma a resit koupi hlavou, hned po vstupu do prodejny jsem vedel, ze jsem ztracenej… Marne jsem hledal duvody, proc ji nevzit. A kdyz mi prodejce vrazil do ruky klicky se slovy: "Bez se projet, pak se pobavime", tusil jsem, ze ma ztracenost se prohlubuje. Jizda potvrdila, ze motorka u prodejce nezustane a dalsi prubeh byl jasne dan…

Motorku bych doporučil pro - Zatim se mi jevi idealni na delsi cesty, ale vyuzivam ji i na denni dojizdeni do prace. Urcite je nutne pocitat s vyssi hmotnosti motorky, zejmena pri jejim tlaceni. Po rozjeti se jeji hmotnost resp. pocit z ni naprosto vytraci.

Doplňky na motorce - Originalni bocni kufry
Pridavna svetla do mlhy
Vyssi stitek PUIG 9421W
Padaci ramy SW motech

Recenze

Vedel jsem, ze chci na novou sezonu novou motorku na delsi cesty. Muj Bandik je fajn, ale po 2 hodinach v sedle uz ten zadek boli nesnesitelne.
Hledal jsem tedy neco, z ceho po 300 km slezu a budu chtit zase rychle nasednout zpatky.
Rozhlizel jsem se po necem v kategorii 650ccm, domnival jsem se, ze jako zacatecnik nemam pravo pokukovat po dospelych strojich, dokud neco nenajezdim. Ale pak jsem HO objevil a zacal o nem shanet dalsi a dalsi informace. Nenasel jsem nikoho, kdo by Versyse 1000 pohanel. Jak u nas, tak i na nemeckych serverech jsem slysel jen slova chvaly a vsichni do jednoho ocenovali skvele posezeni i na delsich cestach.

Bohuzel aktualne mam najeto par kilometru zkusebni jizdy, motorku musim jeste prihlasit, take subjektivni dojmy zkusim doplnit po case.
Zatim muzu napsat, ze jakmile ji mate v ruce, nerekli byste, ze ma 250kg. Snadna manipulace jak na miste, tak i pri pomalych rychlostech.



Takze jakmile neco najedu, urcite sem dam prvni dojmy.

Aktualizace 1.3.2023
Tak pod zaminkou, ze pojedu jen natankovat, jsem si dal prvnich 30 km po okoli



Prvni dojmy se tezko popisujou, ale zkusim to:
Versys jede jako krava! Hodne jsem se musel hlidat, abych udrzoval povolene rychlosti
Vzprimeny posed je dokonalej, do zatacek opravdu pada sama, jako kdyby cetla cestu prede mnou.

Trochu jsem zapasil s neutralem, staci opravdu lehke zatlaceni (ani ne klepnuti), takze mi nekdy par sekund trvalo, nez jsem vyradil a uz zase radil, protoze padla zelena.

Vyhled do zrcatek luxusni, i kdyz vypadaji mala, tak je v nich videt temer vsechno.

Jediny, co me zarazilo, ze se teplota za jizdy nedostala pres 72 stupnu. Pricitam to venkovni teplote (cca 7-8 stupnu) a nizkym otackam (vicemene jsem to smrdlal kolem 3000-4000 otacek, jakmile jsem zastavil, teplota sla rychle k 90 stupnum. Takze jestli se jedna o chybu nebo ne, zjistim, az se venkovni teploty vysplhaji k normalu. (Je to muj prvni vodnik, tak nemam zkusenost).

V kazdym pripade obrovske nadseni, ceka me jeste hrani si s nastavenim podvozku a za 2 tydny nove gumy, ty puvodni z roku 2018 uz maji uprostred sjetou plosku.

Takze dalsi dojmy budou nasledovat



Aktualizace 23.03.2023
Tema teploty motoru se vyresilo samo, podle diskuzi na internetu je to dane malym objemem chladici kapaliny v systemu a tim padem se rychleji voda ochlazuje. Po radnem zahrati motoroveho oleje tak lze vzit za plyn bez vetsiho premysleni.

Na motorce jsem vzhledem k nemoznosti vetsich vyletu udelal / nechal udelat par zmen:

1. Originalni predni stitek jsem nahradil stkem Puig. Uprimne musim rict, ze jsem cekal vetsi ochranu pred vetrem. Za ty penize ten stitek nestoji a zustal bych klidne u puvodniho originalu. Nicmene uz je tam a dam mu sanci pres celou sezonu.



2. Dale jsem vymenit obe pneumatiky, na motorce byly jeste puvodni Bridgestony, ted mam Metzelery, zatim z nich mam dobry pocit.

3. A protoze jsem lama a motorku jsem v jedne chvili neudrzel vzprimene, sly na motorku hned dalsi tyden padaci ramy.



Vcera jsem si nasadil i bocni kufry, abych si vyzkousel, jak to ovlivni jizdni vlastnosti, zkusil jsem i dalnici, max. 140 km/h a nemel jsem pocit, ze by to v teto cestovni rychlosti ovlivnilo chovani motorky.

Na zaver jeste celkovy pohled.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Vašiak
Vašiak napsal 15.03.23 v 13:42 10b.

Paráda

Kamil.Pitt
Kamil.Pitt napsal 28.02.23 v 08:36 10b.

Super stroj

brunda.
brunda. napsal 26.02.23 v 17:16 10b.

Dobrá volba,uvidíš že budeš nadšenej.Splní ti úplně všechno,jak na dlouhých cestách,tak i sportovní svezení.Mám ho několik let a neměnil bych,ten čtyřválec je neskutečný.Tak ať slouží

CRF1000
CRF1000 napsal 26.02.23 v 14:30 10b.

myslím že je to jeden z nejlepších litrových cesťáků

PanIvo
PanIvo napsal 23.02.23 v 19:50 10b.

Hodně šťastných kilometrů.

Více komentářů



TOPlist