renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda VT 750 C2B (2016)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Matošik
Vloženo 12.2.2023
Aktualizováno 24.2.2024
Zobrazeno 2 249x
HODNOCENÍ PROFILU OD 13 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Moje první moto. Na 1. pohled vypadá jako nová. Celá v černý barvě prostě fantazie.

Více fotografii

Výška jezdce: 180 cm

První dojmy - Tím že jsem si ji projel jen do dodávky a z dodávky do garáže, tak jsem toho moc nevyzkoušel. Ale na první posed jsem se divil jak je motorka lehoučká. Brácha má VN900 Classic která je o cca 30 Kg těžší a vono to šlo docela znát. V úterý jedu na evidenčku tak dopíšu víc dojmů. Uvidíme jak nám to spolu půjde.

Motorku bych doporučil pro - Pro začínající milovníky cruiserů i pro pokročilý.

Doplňky na motorce - Kožené kufry, opěrka.

Recenze

12.2.2023
Tak a je to tady. Po 7 letech čekání si splnit svůj sen, ten den konečně nastal. Moje 1. motorka v životě! Tuhle krásku jsem už viděl na bazoši někdy před vánocema a každý den jsem čekoval zda-li ji někdo nevyfouk. A najednou bum inzerát nebyl. Tak jsem to vzdal a čekal dál, jelikož tenhle model by se dalo říct byl můj vynsněnej. Taky jsem přemýšlel nad shadow spirit, ale tohle má ten správnej říz! No zpátky k inzerátům. Někdy po Vánocích se tam dívám a ono hele znovu tam je (nejspíš vypršela platnost inzerátu tak ho pak obnovil). Tak jsem inzerát hnedka posílal tátovi abych se pochlubil co jsem našel za krásku. On mi na to hned volal a říkal že kousek od motorky bude jeho bratranec. Tyjo lip to vyjít snad ani nemohlo. Ono to je docela štreka. Tímto ještě jednou děkuji Marťasovi za důkladnou a profi pokukačku! Je to fakt expert! Také děkuji tátovi za obstarání potřebných věcí k přepravě! Samozřejmě moto byla v pořádku až na pár skoro neviditelných kosmetických vad. No hop šup a motorka po 4 hodinách jízdy odpočívá v garáži.


Edit: 14.2.2023
Tak ten den nastal. Alespoň trochu delší jízda a seznámeni s motorkou. Dneska byla celej den mlha, říkal jsem si sakra já si umím vybrat počasí na evidenčku. Ale co, už jsem to chtěl mít za sebou. Odpolko jsem na ni netrpělivě skočil a vyjel v 7 stupních nad nulou. Tak jak jsem se oblékl, jsem se neoblékl ani na hory. Měl jsem na sobě tři vrstvy a bylo mi docela fajn :DD. Prvních dojmů mám hned několik, hrozně lehce se s ni dá manévrovat, vůbec těch 250 kg nejde znát. Ten posed sedla, řídítek je pro mě to pravý ořechový a hlavně pohodlný. Co mě teda na první dojem překvapilo a bylo nepříjemný jsou pozice řadicí a zadní brzdový páky. Ty jsou na mě až moc dole a občas jsem nohu neměl tam kde jsem jí mít chtěl, tudíž tohle si hnedka o víkendu doladím a nastavím tak aby to bylo pro mě oukej. Jinak motorka se krásně vedla tam kam sem potřeboval. Samozřejmě při 8 stupních toho moc nejde zkusit, nebo ono možná jo ale já si na to netroufl. Radši v klidu, pomalu, plynule. Na rovince jsem trochu zabral a vono to docela i jede :D
Když jsem přijel domů tak jsem si všiml že z odvzdušňovacího ventilu u kardanu lehce ušel olej, protože byl rozstříknutej na pneu a i na kardanu. To bude 1. co budu řešit a bádat. Tohle asi z dnešního dne vše tak zase příště!

Edit: 10.03.2023 30615 km
Konečně mám čas na výměnu oleje v kardanu. Koupil jsem SAE hypoidní olej podle manuálu + origo těsnící kroužek pro nalejvák a těsnící podložku pro výpušťák.
Tím že bylo venku kolem 7 stupňů tak než starý olej vytekl ven, tak to byla věčnost. Výměna proběhla bez problému. Vypustit starý olej, vyměnit a potřít nový O kroužek novým olejem, a olej doplnit až pod spodní okraj nalévacího otvoru viz obrázky a nakonec utáhnout na momenty. Tady to bylo konkrétně 12 N.m.
Teď už mám před sebou výměnu oleje, filtrů, svíček a hurá na silnici.


Edit: 1.04.2023 xxx km
Dneska proběhla výměna motorového oleje a olejového filtru.
Olej jsem tam hodil Motul 10W30 dle manuálu, a olejovej filtr jsem koupil origo od Hondy. Problémy žádný nebyli. Akorát když jsem hodil motorku na hever tak jsem si všimnul že se zvedá přes olejovou nádrž, tak jsem musel vypodložit nosný nohy dřevem abych to zvedal jen přes rám. Bylo to jentaktak :D
Filtr jsem utáhl na moment 26 N.M a na výpustný šroub jsem se s momenťákem nedostal tak jsem to utáhl na cit.




Edit: 6.05.2023 31130 km
Výměna svíček NGK DPR7EA-9


Edit: 10.10.2023
Výměna brzdových destiček+ brzdové kapaliny.
Výměnu jsem neprováděl sám, ale v servisu. Do brzd jsme se montovat radši nechtěl tak jsem to nechal na profíkovi.

Edit: 1.12.2023

Konec jedné éry, začátek další. Rozhodl jsem se tohodle miláčka poslat dál. Někomu kdo o ni bude pečovat a starat se o ni jako já.
Za tu sezónu ježdění byla motorka parádní. Klasicky vypadající, bez problémová, spolehlivá. Co se týče ovládání tak se vedla tam kam jsem opravdu chtěl. Do zatáček to šlo jak po másle. Po zkoušce na technickým okruhu jsem se nebál i pár krát zaškrtat ? Zmiňuju okruh, kde jsme měli možnost vyzkoušet své těžké mašiny do mnoho technických zatáček a Shadowka s tím neměla vůbec žádný problém. Jako první moto byla úžasná.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
PSanec
PSanec napsal 23.04.23 v 16:23 10b.

Jako první mašina super, japonská kvalita, vzhled moc pěkná, výborná volba. Přeji jen super km.

Canoyon
Canoyon napsal 10.03.23 v 13:55 10b.

Parádní mašina! Tento rok to pořádně projedeme!

Mirekh_
Mirekh_ napsal 03.03.23 v 21:08 10b.

Krásná motorka. Od léta mám stejný stroj a zatím mne radost nepřešla. Ať dobře slouží

Matošik
Matošik napsal 17.02.23 v 11:55

Díky chlapi!

foresterbig
foresterbig napsal 17.02.23 v 10:54 10b.

Gratulujem k skvelej motorke. Mal som Black Spirit 12 rokov a nabehal som na nej 40000km. Prakticky bezúdržbová motorka. Iba aolej a filtre plus jedna vypálená žiarovka v hlavnom reflektore. Problém z kardanom tie vybrácia a olej roztriekaný to si daj skontrolovať, ja som nič podobné nemal.

Více komentářů



TOPlist