VFR - Ledenda a neprávem nedoceněná. Holka pro všechno. Nechá si hodně věcí líbit. Ano, bavíme se o motorkách
Výška jezdce: 168 cm
První dojmy - Celkem příjemný posez i při mé nížce, zvládá bez změny stylu jízdy jízdu ve dvou a s plnou bagáží, dobrá ochrana před nepřízní počasí, starty ok.
Motorku bych doporučil pro - Vhodná na cestování. Nebála se ani okruhu, kde, narozdíl ode mě, nedělala ostudu. Univerzální motorka, ale do města, na projížděčku mezi autama, bych ji moc netahal.
Doplňky na motorce - Držák zadního a bočních kufrů, laděný výfu(c)k, USB kabel dobíjení mobilu, nové relé.
Recenze
Tento aparát jsem si vybral, protože to byla výhodná koupě.
Ležela na zemi, že jo, a kapotáže byly krásně opravené a vše bylo funkční.
Na tomto stroji jsem najel myslím něco přes 50tisíc km. Denní dojíždění do zaměstnání, víkendové výlety, lítačky okolo komína, lehčí terén (polňačky, šotolina, rozbitý cesty). Zvládala i nejrozbitější cesty na světě - na Ukrajině. Tam jsem teda každou chvíli zastavoval a dotahoval všechny šroubky, jestli se nepovolila třeba hlava motoru a tak.
Motorka se cítí nejlépe na kvalitních silnicích, kde se dá švihat na šestku do zátočin, do kopce i z kopce. Alpy,
Jediný problém byla výměna relé - tak jak to u těchto Hond bylo špatně. Stávající nemrtelné relé bez problému.
Podvozek OK, jen tlumič vzadu dělal doskákané gumy. Možná seřízení, to už teď nevím - mašina je prodaná. Spolujezdec měl komfort - vyvýšený posez a obklopena kufry, se ta moje holka cítila bezpečně.
Servis VFR? Ta motorka se tam podívala vyjímečně. Na opravu nebylo nic. Servis jsem si dělal většinou sám - olej, filtry, svíčky. Nemám nýtovací kleště na řetěz a tak do servisu jen když se měnila řetězová sada a nebo pneumatiky (a nebo to relé)
Špatný kontakt v přepínači světěl a blinkry - contactol
Spotřeba při lehké ruce a dlouhé cestě byla pod 5 litrů. Běžně 5 a možná někdy něco nad 5 litrů. Dojezd na nádrž byla tedy vyhovující - co si pamatuji, tak snad 350 km?
Motor táhne od spodu a je výkonný i při nižších točkách. Hydraulické ovládání spojky - dvěma prsty. Řazení - ano, stalo se mi, že jsem mezi 5 a 6 kopl asi 3x za tu dobu, co jsem ji měl, falešný neutrál a bylo to jako by kováři mlátili v motoru na kartery.
Olej se měnil po 10ti až 12ti tisících - tak jak kážou v manuálu. Při cestování v létě a popojíždění někde v neprůjezdnýc kolonách se teplota vyšplhala nad 105°C, ale stíhalo se vše uchladit.
Super je letmé uchycení zadního kola a seřizování vůle řetězu - velice snadné. Brzdy OK - Dual CBS. Zadní jsem jako vždy samostatně nevyužíval.
Motorka šla krásně na zadek výplachem.
Taky mám , Parádní motorka a super popis zvládá prostě všechny disciplíny a i dnes dokáže potrápit novější stroje