renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW G 650 Xmoto (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník BronakK
Vloženo 26.1.2023
Aktualizováno 25.7.2023
Zobrazeno 684x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.8

Popis motorky


Hledal jsem nějakýho dalšího tupého motarda, lc4 už sem měl, xt660 je moc těžká, fmx nemá výkon a drz taky nemá výkon, 690smcr už je zase jiná cenovka, takže nebylo víceméně nic jinýho na výběr

Více fotografii

Výška jezdce: 185 cm

První dojmy - Motorku jsem kupoval od pána co jí dost vylepšil, kompletně přitvrzený podvozek, větší vstřik, upravenej airbox. Když sem si to jel projet překvapilo mě jak hezky se vodí a jak jde plynule za plynem.

Motorku bych doporučil pro - Pro někoho kdo má aspoň 180cm a chce se hlavně bavit, rovinky po zadním a zatáčky na hraně pneumatik

Doplňky na motorce - Maska a blatník z Husqvarny, kryty vidlic z hondy crf, Leovince výfuk, spojkové víko z Husqvarny, zkrácený držák SPZ, upravený úchyt budíku

Recenze

Nic jsem nenajel až na testovací jízdu, když sem to přivezl do garáže tak to hned šlo rozebrat, sundat tu hroznou přední masku, blatník, dále vypustit olej a sundat spojkové víko, dostal jsem nové z husqvarny, takže jsem dokoupil ložiska a dal to dohromady. Dále jsem předělával předek, maska a blatník z husqvarny a kryty vidlic z hondy crf, vypadá podstatně líp si myslím, k tomu jsem musel upravit uchycení budíku a dále zadní držák SPZ, nechtěl sem ten dlouhej hnusnej. Už se těším až bude teplo a konečně to projedu.

Tak už se o něco málo oteplilo a já už to konečně pořádně projel. Můžu říct že ta motorka je úžasná! Bál jsem se trochu toho že jsem si hodně krát přečetl že je ten motor takovej bez emocí jak je z cesťáku. A ejhle, ten motor je dost živej, možná to bude dělat ten větší vstřik, upravený airbox a laďák, ale ta motorka jede přesně tak jak jí dáváte, když nedáváte moc plynu, tak je klidná příjemná a ve chvíli kdy jí dáte plnej letí jak smyslu zbavená. Zvuk co produkuje ten Leovince je úžasnej ať už s nejtišším killerem i bez něj. Sehnal jsem nejhlučnější killer, pak už je jenom jezdit bez killeru. Ovšem ten bych chtěl trošku upravit a uvidíme. Spotřeba kolem 5l/100km je hezká, škoda té malé nádrže. Ale zase to aspoň neváží takovej ranec. Výměna oleje trošku složitější, ale nic tak hrozného, za 30 minut není co dělat. Olej má interval prý 10000km, ale pro svůj dobrý pocit ho budu asi dělat kolem 5000km. Sedlo je teda něco, po 50km už nevíte jak si sednout aby vás nebolela prdel tak si na rovinkách a nic moc zatáčkách radši stoupnete do stupaček. No abych to shrnul úžasná motorka, na zadní jde hned a dá se hezky kontrolovat jak je to vstřik a né karbec. Přemýšlím o úpravě sedla od rutan pro nějaký větší komfort a možná by se na tom dala podstoupit delší cesta než +-100km. Za mě pecka, asi mi chvíli zůstane a další krok už bude asi moje vysněná 701 Supermoto.

EDIT: Bába mi nedala přednost podle pojišťovny totalka, pravděpodobně přes zimu jí budu dávat dohromady, místo ní sem jí pořídil totožnou segru!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
mr.t
mr.t napsal 23.01.24 v 11:04 10b.

Njevíc TOP mašina

wild38
wild38 napsal 26.01.23 v 19:16 8b.

Dopiš pak náklady na údržbu a spotřebu a vůbec zkušenosti...
Je to pěkná řada, koukám po její ségře xcountry, škoda že takhle jednoduchý, levný, lehký a spolehlivý motorky se už nedělaj (váha na ten objem a hliník u prvních ročníků), škoda jen malé nádrže, ale třeba nás Ducati s jednoválcemi ještě překvapí.

kubrt1965
kubrt1965 napsal 26.01.23 v 11:30 10b.

Krásná mašina, měl jsem ji dva roky a potom jsem ji ze zdravotních důvodů prodal kamarádovi, jinak by u mě zůstala. Zábavná, ideální na vyblbnutí do zatáček a ve městě také nezklame. Tak ať ti to jezdí

Více komentářů



TOPlist